skip to Main Content

استاندار تهران: کنترل کامل نیروهای امنیتی بر محل وقوع ۲ حادثه تروریستی

ستاندار تهران با اشاره به وقوع 2 حادثه تروریستی امروز حرم مطهر امام و مجلس شورای اسلامی گفت: اوضاع در هر 2 منطقه تحت کنترل کامل نیروهای انتظامی و امنیتی قرار دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

ایجاد اشتغال پایدار با بهره مندی از مشارکت بخش غیردولتی و خصوصی

استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش های دولت برای ایجاد اشتغال پایدار ، گفت: : برای تحقق این مساله نیازمند استفاده از از مشارکت بخش غیردولتی و خصوصی هستیم چون در این صورت می توانیم اشتغال پایدار ایجاد کنیم.

تب کریمه کنگو در صورت تشخیص زودهنگام، قابل درمان است/ از مراکز معتبر گوشت بخرید

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان این که بیماری تب کریمه کنگو در صورتی که زود تشخیص داده شود، قابل درمان است و داروی این بیماری در کشور موجود است،گفت: مردم گوشت را از مراکز معتبر مورد تایید دامپزشکی تهیه کنند و این بیماری از طریق گوشت پخته شده نیز انتقال نمی یابد.

مرکز حمایت از ایده‌های جدید حوزه پزشکی در هرمزگان راه‌اندازی می شود

دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با توجه به جایگاه و شخصیت والای پزشک در راستای حفظ حیات انسان گفت: پزشکان خادمان بی‌منت و فرشتگان سفیدپوشی هستند که با دستان خود می‌توانند تسکین‌دهنده دردها و آلام باشند.

گزارش حدود ۱۲۰۰ مورد مسمومیت کودکان با موادمخدر/ واگذاری سرپرستی حدود ۴۷۰ کودک به بهزیستی

رئیس مرکز فوریتهای اجتماعی بهزیستی کشور با بیان اینکه سال گذشته 1189 مورد مسمویت کودکان با مواد مخدر گزارش شد گفت: از این تعداد پس از بررسی‌های لازم ۴۶۷ کودک به بهزیستی تحویل، ۶۴۷ نفر به خانواده و ۶۰ نفر به اقوام سپرده شدند و ۱۵ کودک نیز فوت کردند.
Back To Top