skip to Main Content

مردم خواهان تغییر وضعیت موجود به نفع محرومان هستند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ابوالقاسم جراره شامگاه دوشنبه در مراسم دیدار مردمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی با مردم هرمزگان با بیان اینکه اکثر پروژه‌های استان ناتمام مانده است اظهار داشت: تمام پروژه‌ها در هرمزگان به نورچشمی‌ها واگذار شده و استان رو به تعطیلی است و مردم هرمزگان هم همچنان چشم انتظار تصمیمی که هرگز اتفاق نیفتاد.

وی در ادامه افزود: هرمزگان سرشار از نیروی انسانی توانمند و متخصص چه درسطح مدیریت  استان و چه در سطح ملی است، اما نه در سطح مدیریت ملی و نه حتی در استان از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.

رئیس ستاد تبلیغات حجت الاسلام رئیسی در هرمزگان در ادامه  یکی دیگر از موارد قابل بحث را بی توجهی دولت نسبت به تربیت نیروی انسانی ماندگار مورد نیاز در صنایع استان دانست و تصریح کرد:  البته ما در هرمزگان میزبانان خوبی برای تمام هموطنانمان هستیم اما فراموش نشود اولویت با جوانان این آب و خاک است که محرومیت را با خون‌دل لمس کرده‌اند.

جراره با اشاره به قاچاق سازماندهی شده در هرمزگان ادامه داد: در این استان کانتینر کانتینر کالای قاچاق وارد کشور می‌شود اما مردم  برای گذران معاش خود حق تجارت ندارند و همچنان درگیرند.

رئیس ستاد تبلیغات حجت‌الاسلام رئیسی در هرمزگان گفت: مردم بدنبال تغییر وضع موجود کشور هستند و برای حاکم کردن مدیریتی که دل در گرو ملت داشته باشد، لحظه شماری می‌کنند.

جراره افزود: مردم هرمزگان خواهان دولتی هستند که در راس آن سربازی ولایی قرار داشته باشد وبا توجه به وضعیت فقرا و محرومان عزت و کرامت را به مردم بازگردانده و توسعه و آبادانی را در سایه عدالت در تمام کشور بگستراند.

منبع:تسنیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top