skip to Main Content

دعوت از کارگردانان حرفه ای نمایش استان توسط معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه جناح

علیرضا داوری و رضا غریب زاده دو تن از پر افتخار ترین کارگردانان نمایش استان و کشور در جمع دانش آموزان نمایش آموزش و پرورش منطقه جناح.

نمایش

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حسن اماسه رئیس انجمن نمایش شهرستان بستک از حضور علیرضا داوری و رضا غریب زاده به دعوت معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه جناح در جمع دانش آموزان علاقمند به فعالیت نمایشی در بستک خبر داد.

وی در این خصوص افزود: فعالیت نمایشی یکی از اهداف معاونت پرورشی آموزش و پرورش می باشد و در این راستان و بنا به درخواست معاونت پرورشی منطقه جناح دوره های آموزشی متعددی توسط انجمن نمایش شهرستان برگزار گردیده است.

حسن اماسه در ادامه گفت: یکی از اهداف انجمن نمایش شهرستان شناسایی استعدادهای نمایشی در بین دانش آموزان شهرستان است.

رئیس انجمن نمایش شهرستان گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور اگر به درستی استعداد یابی شوند و در ادامه آموزشهای مناسب ببینند می توانند نقش مهمی در رونق فعالیت نمایشی در شهرستان، استان و حتی کشور ایفا کنند.

اماسه در خصوص نحوه آموزش دانش آموزان گفت: این دوره از آموزش به صورت کارگاهی است، به این شکل که نمایشنامه در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و آنها با توجه به استعداد خود در نقشی متناسب با آن بازی می کنند.

رئیس انجمن نمایش بستک این شیوه آموزش را کاربردی ترین نوع در آموزش نمایش دانست و افزود: البته قبل از این مرحله، تستهای لازم در خصوص بیان، بدن و تکنیکهای بازی از کارآموزان گرفته می شود و تعداد مورد نیاز در هر نمایش انتخاب و معرفی می شوند.

اماسه حضور کارگردانان تراز اول استان در این دوره ها را مایه رونق این حرفه دانست و گفت: علیرضا داوری و رضا غریب زاده کسانی هستند که دانش نمایش را هم در دانشگاه به خوبی آموخته اند و هم سالیان سال در کسوت بازیگر، کارگردان و نویسنده افتخارات بزرگی را برای نمایش استان و کشور رقم زده اند.

رئیس انجمن نمایش حضور کارگردانان استان در شهرستان را مایه پیشرفت کارگردانان شهرستان دانست و گفت: حضور این عزیزان علاوه بر فراگیری اصولی نمایش توسط دانش آموزان، به نوعی کارگاه عملی برای کارگردانان شهرستان محسوب می شود که قدر این موقعیتها به خوبی دانسته شده است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top