skip to Main Content

آغاز به کار ستاد مردمی”شور شرجی” هرمزگان در حمایت از روحانی

به گزارش بادگیر، منطقه خلیج‌فارس، محسن زیارتی شاه عوض در نخستین مجمع این ستاد مردمی با بیان اینکه در دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی همگان به‌ویژه در حوزه اجتماعی شاهد گشایش‌های قابل‌ملاحظه‌ای هستیم، اظهار کرد: ستاد مردمی شور شرجی که هسته اصلی آن متشکل از تعدادی از فعالان دانشگاهی، فرهنگی و مدنی هرمزگان است قصد دارد با تکیه‌بر ظرفیت‌های مردمی و ساماندهی و هدف دهی به گروه‌های و افراد علاقه‌مند به گفتمان دکتر روحانی بخشی از امور تبلیغی برای رئیس‌جمهور را به دوش گیرد.
وی با بیان اینکه وجود و فعالیت ستاد “شور شرجی” هیچ تداخل و تقابلی با فعالیت‌های ستاد اصلی و رسمی دکتر روحانی در هرمزگان ندارد، اضافه کرد: باهدف تأثیرگذاری بیشتر قصد داریم ارتباطات خود با ستاد اصلی روحانی را برای تبادل تولیدات رسانه‌ای بیشتر کنیم.
زیارتی شاه عوض با بیان اینکه در راستای معرفی هر چه بیشتر توانمندی‌های دولت روحانی و قابلیت‌های گفتمان وی، کار را در دو بخش فعالیت در حوزه مجازی و غیرمجازی پیش می‌بریم، خاطرنشان کرد: تمرکز بر روی آرای خاموش و افرادی که بر اثر تبلیغات سو از خدمات دولت دکتر روحانی کمتر مطلع‌اند و یا با دستاوردهای وی به‌خوبی آشنایی ندارد ازجمله اهداف طبقه‌بندی‌شده ما در ستاد “شور شرجی” است.
مسئول ستاد مردمی “شور شرجی” اضافه کرد: از هم‌اکنون رایزنی‌های متعددی نیز برای راه‌اندازی شاخه‌های این ستاد در مراکز شهرستان‌های ۱۳ گانه استان آغازشده که اغلب منجر به نتیجه شده به‌نحوی‌که بسیاری از شهرستان‌ها نیز هم‌زمان و هماهنگ با ستاد اصلی در مرکز استان کار خود را آغاز خواهند کرد.
رئیس انجمن اسلامی دانشگاه آزاد بندرعباس یادآور شد: یکی از نخستین برنامه‌های ستاد “شور شرجی” برگزاری همایشی بزرگ طی روزهای آینده در بندرعباس به‌منزله آغاز فرآیند کار در بندرعباس با حضور چهره‌های شاخص اجتماعی فرهنگی استان است.
وی در پایان با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته دکتر روحانی و گفتمان وی کماکان با اختلافی فاحش و قابل‌تأمل و اعتنا، رأی اول مردم در انتخابات پیش روی نیز خواهد بود، عنوان کرد: کسب رأی حداکثری برای روحانی و تشویق به حضور گسترده مردم در انتخابات ازجمله اهداف اساسی و کلی ستاد “شور شرجی” هرمزگان است که می‌تواند راه برای سرعت بخشی به برنامه‌های تیم روحانی در چهار سال دوم هموارتر از گذشته کند.
منبع :بادگیر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top