skip to Main Content

آغاز روز آخر نام‌نویسی انتخابات ریاست جمهوری/ نام‌نویسی ۱۰۴۸ داوطلب تا پایان روز چهارم/ نام نویسی حاجی بابایی و خلیلیان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور، پنجمین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز شنبه ( ۲۶ فروردین ماه) آغاز شد.

نام نویسی از داوطلبان شرکت در این انتخابات از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعد ظهر در محل ستاد انتخابات کشور انجام خواهد شد.

بر اساس جدول زمابندی منتشر شده از سوی ستاد انتخابات کشور نیز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از ۲۲ فروردین ماه آغاز شده و امروز ۲۶ فروردین آخرین روز نام نویسی از داوطلبان است.

طبق ماده ۳۵ قانون انتخابات کشور انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند:

۱_ از رجال مذهبی، سیاسی.

۲_ ایرانی‌الاصل.

۳_ تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.

۴_ مدیر و مدبر.

۵_ دارای حسن سابقه و امانت و تقوی.

۶_ مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور.

همچنین به گفته مسئولان ستاد انتخابات کشور واجدان شرایط باید در زمان ثبت نام با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس شش در چهار، در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرده و اقدام به تکمیل فرم های پیش بینی شده کنند.

در این گزارش که لحظه به لحظه در حال بروز رسانی است، تمامی رویدادهای خبری و حاشیه ایپنجمین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمده که در ادامه می‌‌خوانید:

طبق اعلام مسئولان ستاد انتخابات کشور تا پایان چهار روز ثبت نام نیز تعداد ۱۰۴۸ داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرده اند.

صادق خلیلیان در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد

صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

خلیلیان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط کشور که از نظر اقتصادی در شرایط نامطلوبی هستیم و اولویت دار بودن اشتغال و تولید و همچنین تجاربی را که در سمت اجرایی و دانشگاهی داشته ام به این نتیجه رسیدم که نام نویسی کنم.

 

 

وی تاکید کرد: همه باید پایبند به قانون باشیم و نتایج انتخابات را بپذیریم

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید مراعات انچه که لازمه شخصیت یک رییس جمهور است را عمل کنند.

خلیلیان تاکید کرد: برای انجام ثبتنام با اقای احمدی نژاد مشورت نکرده ام.

عوض حیدرپور در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد

عوض حیدرپور نماینده سابق مجلس با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

 

 

حیدرپور در جمع خبرنگاران گفت: همه باید مقید به قانون باشند و هر چه قانون حکم کرد باید تکمین کنند. رعایت اخلاق و رعایت شئونات اخلاقی از سوی نامزدها یک ضرورت است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بنده مستقل وارد عرصه انتخابات شده ام.

حمیدرضا حاجی بابایی در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد/ حاجی بابایی: با شعار “دولت کار آمد و مردمی” وارد عرصه انتخابات شده ام

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

 

 

وی در جمع خبرنگاران گفت: در کشور با معضل نا کار آمدی و عدم توجه به مردم مواجه هستیم از این رو با شعار دولت کار آمد و مردمی وارد عرصه انتخابات شده ام.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top