skip to Main Content

بهبود زندگی افراد کم درآمد جامعه دغدغه جدی دولت بوده است

به گزارش بادگیر به نقل ازخبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در نشست خبری خود که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: دولت در سال ۹۵ موفقیت هایی داشته که من به برخی از آنها اشاره می کنم و احتمالا در ضمن سوال و پاسخ هم اگر فرصتی بود به برخی دیگر اشاره می کنم.
وی ادامه داد: در مجموع احساس می کنیم با رهنمودهای رهبری، در برخی از آن اهداف موفق بوده است. در سال ۹۵، شرایط زندگی مردم از لحاظ سیاسی ، خدمات دولت و از لحاظ اقتصادی، طبق همه مراکز آمار رسمی کشور و جهانی بهتر از حدی بود که از آغاز سال پیش بینی می کردیم.
رئیس دولت تدبیر و امید اضافه کرد: خوشحالم که به عرض ملت ایران برسانم که اقشاری که دارای درآمد کمتری هستند همچون حقوق بگیرانی که حقوق آنها حقوق حداقلی است، بازنشستگان، افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند؛ در مجموع چهارسال دولت یازدهم دریافتی آنها به دوبرابر و یا بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است.
روحانی اظهار کرد: امسال در سال ۹۶ هم برای مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی ۲۰ درصد حداقل حقوق به دریافتی آنها اضافه خواهد شد که یک رقمی بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان خواهد شد.

**انتخابات برای نزدیک تر شدن ماست/دروغ بزرگترین خیانت به مردم است
رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنان ابتدایی خود اظهار کرد: انتخابات برای نزدیک تر شدن ماست، جناح ها حرف هایشان را بزنند اما به مردم دروغ گفته نشود.
روحانی افزود: دروغ بزرگترین خیانت به مردم است مخصوصا دروغ یاس آفرین.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top