skip to Main Content

سهم غرب هرمزگان از شام و ناهارهای تبلیغاتی

در روزهای گذشته و آنچه پیش داریم شاهد تبلیغات قانونی داوطلبان وبرگزاری متینگها و جشنهاو مراسم مختلف هستیم؛مراسمی که دارای مخاطبان خاص وعام زیادی از گروههای سنی مختلف   می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، در روزهای گذشته و آنچه پیش رو داریم شاهد تبلیغات قانونی داوطلبان وبرگزاری متینگها و جشنهاو مراسم مختلف هستیم؛مراسمی که دارای مخاطبان خاص وعام زیادی از گروههای سنی مختلف   می باشد.

دراین ایام اگاه نمودن مردم برای شناخت و اشنایی بیشتر با کاندیداها  حایز اهمیت است ،اما این شناخت واگاهی با توزیع شام وناهار واقلام تبلیغی وپکیجهای خوراکی حاصل نمی شود. اذهان عمومی تشنه اگاهی وشناخت است شناختی که به انتخاب اصلح منجر شود ،شناختی که می تواند در تعیین جایگاه واقعی کاندیداها و احقاق حقوق موکلانشان موثر واقع شود. اما انچه این روزها و شبهای پرشور رخ می دهد بیشتر به نوعی عوامفریبی شبیه است تا بالا رفتن اگاهی و شناخت اذهان عمومی.محلات پرجمعیت ،هدف ستادها می باشد و دادن هدایا و …. برای کسب رای وجلب نظر مردم ودادن وعده های غیر عملی وغیرواقعی ار قبیل اشتغال جوانان  ،خانه دارشدن افراد بی خانه و…. سنگهای بزرگی هستند که نه در چهارسال که در دراز مدت و با تبیین وهدایت برنامه های عملی و کاربردی در مسیرهای قانونی امکان پذیراست. از طرفی هزینه های گزافی که در این روزها وبا اهداف خاص وتعیین شده صرف می شود بایستی مشخص شود که از چه محلی وبا چه انگیزه هایی صرف می شود ؟

چرا تاکنون شاهد چنین دست ودلبازی هایی نبوده ایم و بیشتر مردم شاید هنوز چهره نمایندگان خود را از نزدیک ندیده و موفق نشده اند اندکی از مشکلات خود را با انها درمیان بگذارند. باید گفت این روند که از سالیان دراز ادامه داشته تاکنون خروجی مناسب ودرخورتوجهی برای هرمزگان ومردم این دیار نداشته و مشکلات و دردهای بی درمان زیادی انباشته شده و اگر قدمی هم برداشته شده بازهم موثر و وجوابگوی کارهای زمین مانده این استان نمی باشد. لازم است که مردم برای رسیدن به اگاهی و افزایش دانش سیاسی خود با بصیرت وبینش بالای سیاسی طی این روزها به شناخت بیش از پیش دست یابند وصرفا به بهانه نمک گیرشدن وفامیل بازی وسفارشهای دوستانه به پای صندوقهای رای نروند. از مردم بعنوان انتخاب کنندگان اصلی این حماسه بزرگ انتظار است که باقدرت تجزیه وتحلیل بالا و شناخت کافی گزینه های مقتدر ومردمی وتوانمند را راهی مجلس کنند. امید است دراین برهه از زمان که جایگاه کشورمان درعرصه بین الملل درحال ارتقا واستحکام بیش از پیش می باشد و رسانه های بیگانه دراین خصوص برنامه ریزی و برنامه سازیهای زیادی کرده اند تا به خیال باطل خود مردم را از حضور در پای صندوقها دلسرد وناامید نمایند لازم است که  رسانه ها،مردم ومسولان با انسجام و همدلی برای حضوری پررنگ وتاثیرگذار تلاش نمایند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top