skip to Main Content

فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد:ارتش در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل قوا اقدامات نظامی انجام می دهد/ چهلمین ناوگروه با هدف برقراری امنیت اعزام شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد:به مخالفت برخی کشورها در برگزاری رزمایش‌های جمهوری اسلامی ایران توجه نمی‌کنیم لذا در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل قوا، اقدامات نظامی را انجام می‌دهیم.

جابجایی بیش از ۵میلیون و ۳۸۳هزار نفر سفر دریایی در نوروز هرمزگان/ ثبت ۱۱۰هزارتردد دریایی در ۱۸روز گذشته

رییس کمیته حمل و نقل دریایی هرمزگان اظهار کرد: از ابتدای طرح سفرهای نوروزی تا پایان روز 13 فروردین، جابجایی بالغ بر 5میلیون و 383هزار و 714 نفر –سفر در این استان از به مقصد جزایر خلیج فارس و بالعکس صورت گرفت.

فرمانده کل ارتش:سیادت دریایی به معنای آقایی در دریابدون خوی تجاوزگری/ حضور ناوگروه ایرانی در آب‌های آزاد برتری دریایی است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: سیادت دریایی به معنای آقایی در دریاها بدون خوی تجاوزگری است چنانچه اگر مورد هر نوع تهدید و تجاوزی قرار گیرد محکم ترین و سخترین پاسخ ها را به تجاوزگر می دهد.

پس از ماموریت ۷۳روزه؛ سی و هشتمین ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش وارد هرمزگان شد

مراسم استقبال از سی و هشتم ناوگروه رزمی-آموزشی اعزامی نیروی دریایی ارتش با فرمانده کل ارتش، فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه این نیرو در بندرعباس برگزار شد.
Back To Top