skip to Main Content

سیاست دولت یازدهم استفاده بهتر از دانشگاهها در جهت منافع عمومی است

معاون فرماندار بستک گفت: سیاست و تلاش دولت تدبیر و امید استفاده بهتر از دانشگاهها در جهت منافع عمومی است.
IMG-20150522-WA0008
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد احمدی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی جناح با تاکید بر دانش سیاسی دانشجویان و دوری فضای دانشگاه از سیاست زدگی اظهار داشت: روحیه انتقادی همراه با آگاهی در مسیر آرمانگرایی از مشخصه دانشجویان مسلمان محسوب می شود و فضای دانشگاه باید فضای نشاط و امید به آینده باشد.
وی با بیان اینکه دانشجویان با آگاهی از فضای امروز جامعه، شرایط داخل و خارج کشور و مسائل منطقه را درک کنند افزود: دانشجو باید علاوه بر دانشجویی به مهارت آموزی، تمرین جامعه پذیری، هدایت اخلاقی و فرهنگی و شناسایی استعدادهای مختلف بپردازد.
معاون فرماندار بستک با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید توجه زیادی به دانش افزایی دانشجویان و فضای دانشگاه ها دارد بیان داشت: دانشگاه فقط محل تحصیل علم نیست، بلکه محیط دانشگاه ها برای دست یابی به علم باید پویا، با نشاط، هدفمند و فرصتی برای ارتقاء اخلاق و بینش نیز باشد.
احمدی به این سخن ارزشمند رییس جمهور که دانشگاه نباید خانه احزاب باشد بلکه باید کارگاه سیاست باشد تاکید کرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه پرچمدار آزادی و نقادی خردمندانه در این سرزمین است افزود: دانشگاه، باید کانون تفکر و تبادل اندیشه، بستر نشاط و جوشش فکری و کانون تفکر اجتماعی و سیاسی باشد.
معاون فرماندار بستک افزود: تا قبل از ترم گذشته سال تحصیلی، دانشگاه آزاد اسلامی مرکز جناح زیر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه اداره می شد که با تلاش صورت گرفته و عنایات دکتر جادری استاندار محترم، دانشگاه آزاد اسلامی مرکز جناح بصورت مستقل و زیرنظر دانشگاه آزاد اسلامی استان فعالیت دارد.
انتهای پیام/۸۸۰/ق/و/۱۰۱
خبرنگار:حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top