skip to Main Content

ثبت نام همه گروه‌ها در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای پارسیان و دشتی و کوشکنار در حال انجام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیرنیوز؛ به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان پارسیان، ثبت نام همه گروه‌ها در طرح نهضت ملی مسکن شامل مجردها و متاهل‌ها در شهرهای پارسیان،دشتی و کوشکنار در حال انجام است و روز ۲۹ اسفندماه این مهلت به پایان می‌رسد.


عارف نیا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارسیان گفت: فرصت نام‌نویسی در سامانه نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir برای همه گروهها از جمله افراد مجرد بالای ۲۳ سال که پیش از این تا ۲۰ بهمن ماه اعلام شده بود تا انتهای سال جاری تمدید شد و این زمان در روز ۲۹ اسفند به اتمام می‌رسد و بعد از آن تحلیل و پالایش اطلاعات متقاضیان ثبت‌نام شده، تکمیل و نهایی می‌شود.

ضمنا در حال حاضر پالایش بیش از ٩٠ درصد از کل متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر پارسیان انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارسیان افزود: متقاضیان پس از ثبت نام جهت تکمیل فرایند ثبت نام در راه رسیدن به مرحله افتتاح حساب و دریافت اولین پیامک باید وضعیت خود را در سامانه کنترل کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان پارسیان؛ متقاضیان در خصوص فرآیند تکمیل اطلاعات ، اگر وضعیت متقاضی در انتظار بررسی باشد باید در سامانه مربوط، در منوی *مشاهده و پیگیری درخواست*، وارد جزئیات و قسمت مدارک و ثبت مدارک شده و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نماید.

وی افزود: اگر متقاضی در وضعیت انتظار دریافت و یا تکمیل استعلام باشد باید صبر کند تا وضعیت به حالت در انتظار بررسی تغییر کرده و بارگذاری را انجام دهد و اگر متقاضی در وضعیت در انتظار تایید استعلام است باید به اداره راه و شهرسازی شهرستان به همراه اصل مدارک شناسایی خود و همسر مراجعه کند تا استعلام انجام و تعیین تکلیف گردد، و به وضعیت در انتظار بررسی تغییر یابد سپس در ادامه بارگذاری مدارک انجام شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top