skip to Main Content

فرمانده سپاه پارسیان خبر داد؛ توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی کمک های مومنانه در پارسیان/ همگام با مردم و در کنار مردم هستیم

فرمانده سپاه پارسیان از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی کمک های مومنانه در پارسیان خبر داد و گفت: همگام با مردم و در کنار مردم هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیرنیوز؛ سرهنگ مجید رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان در مراسم توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان، گفت: در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری، اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال نو ، ۱۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰میلیون تومان توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج بین نیازمندان توزیع می‌شود‌.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی هرکدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان شامل روغن نباتی، مرغ، برنج، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه فرنگی در بین نیازمندان شهرستان پارسیان توزیع می‌شود.

سرهنگ رنجبری، ضمن قدردانی از کمک و حمایت‌های همه جانبه‌ی مسئولان، مردم و خیّرین این شهرستان در تهیه و توزیع این بسته‌ها در بین نیازمندان افزود: کمک به اقشار ضعیف و آسیب دیده‌ی شهرستان پارسیان همچنان تا پایان ریشه کن شدن این ویروس منحوس تداوم خواهد داشت.

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان هم در آئین توزیع این بسته های معیشتی، دستگیری از نیازمندان را یک سنت حسنه پسندیده در اسلام دانست و گفت : ملت ایران در ایام سخت کرونایی با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب با کمک های مومنانه و دلی و همراهی جلوه های زیبایی از انسان دوستی کمک به نیازمندان را به نمایش گذاشتند .

فرهنگ اسلامی، فرماندار شهرستان پارسیان نیز در این مراسم، اصل مشارکت در ارتقای وضعیت معیشتی نیازمندان را وظیفه همگان اعلام کرد و گفت: مشکلات مضاعف اقتصادی بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر تعطیلی و یا کم رونق شدن بسیاری از کسب و کارها به ویژه برای اقشار کم درآمد و بی بضاعت و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا با مشارکت و حمایت خیران و تلاش شبانه روزی مجموعه سپاه و بسیج این بسته های معیشتی توزیع می شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top