skip to Main Content

شما حافظان و مبلغان واقعی طبیعت هستید

شهردار پارسیان در دیداری صمیمی با کوهنوردان فاتح قله کرکس در اصفهان گفت: شما حافظان و مبلغان واقعی طبیعت و محیط زیست هستید.

IMG-20150708-WA0001

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر، عبدالکریم کاظمی شهردار پارسیان طی مراسمی از فاتحین قله کرکس در استان اصفهان تقدیر به عمل آورد.

وی در این جلسه گفت: این روزها به کوهنوری تنها به عنوان یک تفریح نگاه نمی‌کنند بلکه به نوعی فرهنگ سازی در آن نهفته است لذا بسیاری از صعود ها با هدف پیام رسانی در موضوعات اجتماعی، زیست محیطی و… صورت می‌گیرد.

شهردار پارسیان خاطر نشان کرد: ورزش کوهنوردی باید مراحل تکامل خود را طی کند تا در آینده شاهد حضور کوهنوردان شهرستان در سطوح بین المللی باشیم.

IMG-20150708-WA0002

در ادامه این جلسه یعقوب دلدار فعال زیست محیطی و مربی کوهنوردی شهرستان ضمن تقدیر از شهرداری پارسیان بابت اهتمام به کوهنوردان گفت: از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کردیم و در سال ۹۲ با ارتباطاتی که با دیگر کوهنوردان کشور برقرار کرده‌ایم توانستیم بیش از ۱۰ قله مرتفع کشور را فتح کنیم.

دلدار اضافه کرد: این باعث افتخار برای گروه هست که در مدت زمان خیلی کوتاه ورزش نوپای کوهنوردی را نهادینه کردیم و حضور بانوان کوهنورد نیز در جمع گروه کوهنوردی جای بسی تقدیر دارد.

دلدار گفت: در بین ما خانم ریمار با فتح ۸ قله که ۵ قله بالای ۴۵۰۰ متر بوده است و پا به پای گروه همراهی کردند وجود دارد که می‌تواند بهترین الگو برای بانوان شهرستان باشد.

مسئول گروه کوهنوری پارسیان در پایان ضمن دقدیر از گروه کوهنوردی مهر بهده و جناب آقای غفوری بابت همراهی در فتح قله کرکس گفت: در آینده برنامه‌های خوبی برای توسعه فعالیت‌هایمان داریم که از جمله آنها فتح قله‌های هزار کرمان و دماوند است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top