skip to Main Content

برگزاری هفته‌ فرهنگی پارسیان در تمام روستاها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان از برگزاری هفته فرهنگی در تمام روستاهای این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری هفته‌ فرهنگی پارسیان در تمام روستاها
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمود اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در غرب هرمزگان با بیان اینکه برگزاری هفته‌ فرهنگی پارسیان در سومین نشست هماهنگی فرهنگی شهرستان مطرح شده است، در این راستا اظهار داشت: روستاهای پارسیان از ظرفیت‌های خوب فرهنگی برخوردار هستند و تولید برنامه‌های فرهنگی در روستاها می‌تواند این ظرفیت‌ها را نمایان کند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روستاهای شهرستان با توان داخلی خود همه داشته‌های فرهنگی و هنری را در هفته‌ای خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی به نمایش می‌گذارند و مسئولان نیز در کنار مردم از برنامه‌ها استفاده می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان اشتراکات فرهنگی پارسیان و کشورهای حوزه خلیج فارس را یکی از دلایل پیگیری این برنامه‌ها دانست و گفت: متأسفانه بسیاری از فعالیت‌های هنری بومیان شهرستان به عنوان برنامه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس به دنیا عرضه می‌شود در حالی که خواستگاه واقعی این برنامه‌ها در شهرستان‌های جنوبی کشور است.

لازم به ذکر است این برنامه‌های مرتبط با هفته فرهنگی پارسیان با همکاری کمیته‌های فرهنگی شوراهای شهر و روستا در دهه مبارکه فجر همزمان در تمامی روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.

a/88010/v

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top