skip to Main Content

پایان مأموریت عکاسان پارسیانی در مناطق زلزله زده غرب کشور

محمود اسدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیمی از عکاسان شهرستان پارسیان جهت پوشش اقدامات پس از زلزله به شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه اعزام شدند و مشاهدات خود را از اقدامات صورت گرفته در قالب گزارش های متعدد به اطلاع عموم رساندند.

 

وی افزود: روستاهای زرده بالا و پایین از توابع شهرستان دالاهو موقعیت هدف انجمن عکس شهرستان پارسیان بود که این دو روستا توسط سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان امداد رسانی می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان همچنین گفت: روستای زرده پایین به صورت کامل تخریب شده اما با توجه به تصاویر موجود خدمات رسانی به این روستاها به خوبی صورت گرفته است.

 

اسدی ضمن تقدیر از بسیج سازندگی استان هرمزگان در پذیرش همراهی عکاسان شهرستان خاطرنشان کرد: همراهی هنرمندان با جریان عظیم بسیج نشان از همدلی در خدمت است که خداوند را بدین جهت شاکر هستیم و در ادامه نیز همکاری ها دوچندان خواهد شد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی پارسیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به هنر در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام گفت: استفاده از هنر فاخر می تواند جریان خوبی را در کشور و بسیج نیروها ایجاد کند و ما این توانمندی را در مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می بینیم که از هنر ناب هنرمندان شهرستان در عرصه هایی که نیاز به حضور داشته باشد استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/ش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top