skip to Main Content

هنرمند خوشنویس بستکی در جشنواره استانی «دو قدم مانده به صبح» برگزیده شد

برگزیده شدن اثر هنرمند برجسته شهرستان بستک در مسابقه خوشنویسی

راستی ۱
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از برگزیده شدن اثر هنرمند برجسته شهرستان بستک در مسابقه خوشنویسی استانی دو قدم مانده به صبح خبر داد.
کاظم قاسم زاده در ادامه عنوان کرد: در پی ارسال فراخوان این مسابقه به همت واحد هنـرهای تجسمی حوزه هنری هرمزگان با تکیه بر ارزش ها و مفاهیم اسلامی و برگزاری مسابقه در دی ماه سال جاری، سه اثر از استاد سعید راستی به دبیرخانه ارسال گردید.
وی در ادامه افزود: موضوع این مسابقه، خوشنویسی در مورد امام حسین (ع) و سخنان گهربار ایشان بود و در بخش های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث برگزار شد و پس از داوری آثار، اسامی برگزیدگان اعلام گردید و اثر استاد سعید راستی جزء اثرات برگزیده مسابقه انتخاب شد.
گفتنی است استاد راستی دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه آموزش خوشنویس زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک آغاز نمود و همچنین وی کسب مقام در جشنواره های استانی و کشوری (جشنواره رضوی: یزد و مشهد) (جشنواره خلیج فارس: قزوین و بندرعباس) (جشنواره استانی اوقاف: بندرعباس «کسب مقام دوم در جشنواره») را در پرونده هنری خویش دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top