skip to Main Content

برگزاری یادواره شهدای گمنام در پارسیان/ موکب امام خامنه ای چهواز برای خدمت رسانی به زوار افتتاح شد

همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، یادواره شهدای گمنام و آیین افتتاح موکب امام خامنه ای در روستای چهواز پارسیان برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری بادگیرنیوز؛ همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، یادواره شهدای گمنام و آیین افتتاح موکب امام خامنه ای در جوار شهدای گمنام روستای چهواز پارسیان با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.


حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه پارسیان در این مراسم، گفت: امروز شهدا به‌عنوان صاحبان اصلی این انقلاب، گردن تک‌تک ما حق دارند و ما وظیفه داریم در این مسیر با الگوبرداری از زندگی شهدا در بسط و توسعه فرهنگ انقلاب کوشا باشیم.


وی، با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا و دشمن شناسی باید همواره محور فعالیت‌ها و اقدام نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی قرار گیرد، تاکید کرد: باید بتوان با قدرت تمام به رغم تمام توطئه‌ها همچنان راه حق و حقیقت را طی کرد.


امام جمعه پارسیان، با اشاره به افتتاح موکب امام خامنه ای، اظهار کرد: اربعین یک گفتمان اعتقادی، هویتی و تاریخی است و خدمت به زوار اربعین را وظیفه خود می دانیم.




وی، راه اندازی موکب را اقدامی شایسته دانست و از همه دستگاه های اجرایی، خیرین و مردم  خواست تا برای کمک در این راه خیر از هیچ کمکی دریغ نکنند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top