skip to Main Content

کسب مقام برتر کشوری گروه جهادی شهدای گمنام بندرلنگه

گروه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی بندرلنگه مقام برتر کشوری را کسب کرد

13940504000373_PhotoA

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از فارس، صبح امروز در همایش سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از گروه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی دانشکاه علمی کاربردی که رتبه برتری کشور را کسب کرده بود تجلیل شد.

پیش از این نیز درسازمان بسیج مستضعفین و نماز جمعه تهران با حضور آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و سردار نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین از این گروه تجلیل به عمل آمده بود.

نصیب شناسی سرپرست گروه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه اظهار داشت: گروه جهادی شهدای گمنام چندین سال در جهت محرومیت‌زدایی در سطح استان از جمله منطقه بشاگرد و سطح شهرستان بندرلنگه فعالیتهای خوب و چشمگیری داشته است.

وی افزود: یکی از منویات مقام معظم رهبری توجه بیشتر به روستاهای محروم و محرومیت‌زدایی است که فرمایشات ایشان چراغ مسیر ما در جهت رفع محرومیت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شده است.

شناسی در ادامه خاطر نشان کرد: باتوجه به سیاست‌های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین وارد فاز دیگری از محرومیت‌زدایی شده‌ایم که گذشته از موضوعات عمرانی به موضوعات فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و ورزش توجه میژه می‌شود تا به اندازه توان خود سهمی در محرومیت زدایی از روستاهای محروم داشته باشیم.

سرپرست گروه جهادی شهدای گمنام در پایان یادآور شد: این گروه جهادی در نظر دارد با حمایت سایر ارگان‌های مربوطه و مشارکت ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان و نیز بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه اقدامات قابل توجهی را در رفع محرومیت‌های از روستاهای غربی استان انجام بدهد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top