skip to Main Content

کشف ۱۴۲ هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه

روز گذشته و همزمان با بازدید استاندار هرمزگان از شهرستان بندرلنگه و محموله‌ای با ۱۴۲هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.
خبرگزاری فارس: کشف 142 هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمود حافظی فرمانده نیروی انتظامی بندرلنگه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اعلام خبر کشف محموله‌ قاچاق سیگار در شهرستان گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق نیروی انتظامی شهرستان بندرلنگه گشت‌زنی‌هایی در سطح منطقه دارد که تاکنون موفق به کشف محموله‌های بزرگ قاچاق شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در پی کسب اطلاع از محموله‌ قاچاق سیگار خارجی مأموران انتظامی این یگان با گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و فرمان توقف صادر کردند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه با تشریح جزئیات دستگیری و توقیف محموله قاچاق گفت: مأموران انتظامی پس از صدور فرمان توقف متأسفانه به این دستور توجه نشد و راننده خودرو اقدام به فرار کرد که در یک عملیات پلیسی و تعقیب و گریز محدود نیروهای انتظامی موفق به توقف خودرو شدند.

حافظی ادامه داد: خودروی توقیف شده حامل ۱۴۲ کارتن سیگار قاچاق بود که شامل ۱۴۲ هزار نخ سیگار است.

فرمانده انتظامی بندرلنگه ارزش ریالی محموله سیگار کشف شده ۲۱۹ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: خودروی توقیفی به همراه سیگارهای کشف شده و یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

حافظی در پایان ضمن قدردانی از مردم اضافه کرد: مردم همیشه به عنوان نیروهای افتخاری در کنار مأموران انتظامی قرار دارند و همکاری متقابل مردم و نیروی انتظامی توانسته موفقیت‌های خوبی را رقم بزند.

یادآدر جریان تعقیب و گریز محموله قاچاق استاندار هرمزگان نیز در منطقه حضور داشت که پس از دستگیری متهم و ضبط کالای قاچاق استاندار هرمزگان ضمن بازدید از محموله توقیفی و تقدیر از نیروهای انتظامی شهرستان بر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق تأکید کرد.

انتهای پیام/۸۸۰۱۰/خ۲۰/ژ

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top