skip to Main Content

ضرورت تشکیل ستاد زن و خانواده در هرمزگان

معاون پرورشی آموزش و پرورش بندرلنگه گفت: تشکیل ستاد زن و خانواده می‌تواند به توسعه برنامه‌های خانواده محور در شهرستان کمک کند.
خبرگزاری فارس: ضرورت تشکیل ستاد زن و خانواده در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بندرلنگه، جواد رفسنجانی معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش بندرلنگه صبح امروز در جلسه ستاد زن و خانواده گفت: زن در جامعه ما به عنوان جامعه اسلامی از پایه‌های استوار عقیدتی برخوردار است، به نوعی که اسلام جایگاه ویژه‌ای را به نقش زن در اجتماع داده است.

وی اضافه کرد: در جامعه ما زنان و مردان در کنار هم فعالیت‌های اجتماعی و توسعه کشور را پیش می‌برند و در این میان نمی‌توان نقش برجسته زن را نادیده گرفت.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بندرلنگه با اشاره به نظریات کارشناسان در خصوص زنان گفت: در برخی موارد کارشناسان فعالیت‌ها و تأثیر زنان در جامعه را فراتر از مردان می‌دانند به این دلیل که زنان گذشته از انجام فعالیت‌های اجتماعی خارج از منزل وظیفه ساماندهی وضعیت خانواده و تربیت فرزندان را نیز به عهده دارند.

رفسنجانی با اشاره به اهمیت این قشر تأثیرگذار از جامعه در ادامه تصریح کرد: مدیریت آموزش و پرورش بندرلنگه و حوزه بانوان این شهرستان در نظر دارد با تمامی ارگان‌هایی که در حوزه‌های اجتماعی خانواده ارتباط دارند و فعالیت می‌کنند، همکاری داشته باشد.

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: باید زمینه‌های حضور اجتماعی بانوان را بیشتر فراهم کرد تا نقش واقعی زن در خانواده و اجتماع خودنمایی کند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بندرلنگه در پایان از همکاری‌های فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در اجرایی و عملیاتی شدن طرح‌های تدوین شده حوزه بانوان به‌صورت تعاملی قدردانی کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top