skip to Main Content

برپایی اختتامیه اردوهای طرح‌ اوقات فراغت در بندرلنگه

مسئول کانون بسیج هنرمندان بندرلنگه از برپایی اختتامیه اردوهای طرح اوقات فراغت در این بندر خبر داد.
خبرگزاری فارس: برپایی اختتامیه اردوهای طرح‌ اوقات فراغت در بندرلنگه

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، فتح‌الله میرکمانداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه گفت: به همت شهرداری بندرلنگه در پایان دوره طرح اوقات فراغت تابستان تعداد ۳۰ نفر از هنرآموزان به اردوی سیاحتی زیارتی آستانه سید سلطان محمد شهرستان رودان به مدت پنج روز اعزام شدند و تعداد ۲۰ نفر دیگر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه به اردوی مشهد مقدس به مدت هفت روز اعزام می‌شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: در اردوی زیارتی مشهد مقدس سعی شد علاوه بر مشارکت فعال در دوره‌های اوقات فراغت، هنر‌آموزانی که بضاعت مالی دارند و تاکنون موفق به زیارت بارگاه علی‌بن موسی‌الرضا (ع) نشده‌اند، انتخاب شوند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان بندرلنگه ادامه داد: این اردوها با هدف بالابردن انگیزه مشارکت در برنامه‌های فرهنگی هنری و ترغیب هنر‌آموزان به تفریحات سالم برنامه‌ریزی شده است.

میرکمانداری همچنین گفت: اردوهای تابستانی تشویقی بوده و در کنار آن برنامه‌های فرهنگی متنوعی از جمله مسابقات فرهنگی و ورزشی خواهیم داشت که به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان بندرلنگه در پایان یادآور شد: از حمایت‌های فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه و شهرداری بندرلنگه به دلیل همدلی در طول انجام برنامه‌های تابستانی و مشارکت در اعزام هنرآموزان به اردوهای درون استانی و برون استانی قدردانی می‌کنیم.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top