skip to Main Content

ترک تحصیل دانش‌آموزان در برخی محلات بستک قابل قبول نیست

امام جمعه بستک گفت: ترک تحصیل دانش‌آموزان در برخی محلات شهر بستک قابل قبول نیست.

خبرگزاری فارس: ترک تحصیل دانش‌آموزان در برخی محلات بستک قابل قبول نیست

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بستک، یونس قائدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: امر به معروف و نهی از منکر واجبی است که خداوند بر آن تأکید فرموده و در آموزه‌های دینی به این موضوع اشاره شده که خداوند اول کسی است که امر به معروف و نهی از منکر کرده و پیامبران با همین فلسفه مبعوث شده‌اند.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان امام علی (ع) خاطرنشان کرد: معروف اقدامی است که با عقل سلیم، قرآن و سنت پیامبر همخوانی داشته و رضای خداوند در انجام آن باشد.

امام جمعه بستک در ادامه اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین معروف‌ها در عصر کنونی حفظ نظام اسلامی و صیانت از آن است که ملت ایران تاکنون این اصل را به خوبی رعایت کرده‌ و از بدو انقلاب با تحمل هشت سال جنگ تحمیلی و هزاران ترور پای آرمان‌های انقلاب و خون شهیدان ایستاده‌اند.

قائدی، ترک تحصیل دانش‌آموزان در برخی محلات شهر را غیرقابل قبول دانست و تأکید کرد: این فرهنگ غلط باید ریشه‌کن شود و دانش‌آموزان باید حق تحصیل داشته باشند.

امام جمعه بستک در ادامه دعوت دانش‌آموزان به تحصیل را دعوت به معروف خواند و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با ادامه تحصیل شخصیت اجتماعی پیدا می‌کنند و با فرهنگ و تربیت صحیح آشنا می‌شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بستک ابتذال اخلاقی و کمک به دشمنان نظام را بزرگ‌ترین منکر عنوان کرد و ضمن دعوت به مقابله با آن گفت: قطعاً استکبار جهانی دغدغه عمران و آبادانی کشور را ندارد، پس باید مراقب دستی که به سوی ما دراز شده و لبخندی که زده می‌شود، باشیم.

امام جمعه بستک همچنین اظهار کرد: دشمن سال‌ها با تحمیل جنگ و پرورش تروریست و تحریم‌های فلج‌کننده نتوانست مردم را برده و اسیر خود کند و امروز رنگ مبارزه و مقابله با کشور تغییر کرده لذا همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید مراقب بود.

قائدی در خصوص سیاست استعماری برخی کشورهای طرف مذاکره با ایران اضافه کرد: برخی قدرت‌ها که اقتدارشان را در حال سقوط می‌دیدند در چند سال گذشته سعی داشتند در چارچوب مذاکرات اقتدار در حال سقوط خود را نجات بدهند.

امام جمعه بستک یارگیری استکبار با استفاده از مزدوران داخلی را از دیگر برنامه‌های استعماری آنان خواند و گفت: دشمن سعی دارد با یارگیری از بین کسانی که اعتقادی به مبانی نظام اسلامی ندارند و بارها چهره خود را به نمایش گذاشته‌اند به انقلاب و کشور ضربه بزنند اما این آرزو را به گور خواهند برد زیرا که ملت ایران به رهبری زعیم عالی مقام خود همیشه این توطئه‌ها را شناسایی و آرزوهای آنان را بر باد داده‌اند.

قائدی با بیان اینکه توقف دولت تا نتیجه مذاکرات بی‌فایده است، تأکید کرد: دولت بدون در نظر گرفتن نتیجه مذاکرات اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کند تا روحیه خودباوری در بین مردم تقویت شود و برای نجات اقتصاد به درون خود نگاه داشته باشند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top