skip to Main Content

اشتغال به‌کار فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در کشتی‌های تجاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پس از آموزش و دریافت مدرک پایان دوره در کشتی‌های تجاری مشغول به کار خواهند شد.

خبرگزاری فارس: اشتغال به‌کار فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در کشتی‌های تجاری
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، مرتضی موصلی در حاشیه دوره آموزش مددجویان کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان اظهار داشت: کرانه‌های جنوبی استان هرمزگان با همجواری ساحل زیبای خلیج فارس فرصت خوبی مانند دریا دارند که باید از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به آموزش مددجویان کمیته امداد استان اضافه کرد: نشست مشترکی با مدیر مرکز آموزشی آریا دریا داشتیم که مقرر شد با هدف اشتغال مددجویان کمیته امداد بندرلنگه دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه فرزندان آنان داشته باشند تا پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و دریافت مجوز لازم زمینه اشتغال فرزندان مددجویان کمیته امداد در کشتی‌های تجاری فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان خاطرنشان کرد: کمیته امداد طرح‌هایی در زمینه اشتغال مددجویان و فرزندان آنان طراحی کرده که نیاز است این پروژ‌ه‌ها و طرح‌ها از نزدیک مدیریت شوند تا با تأمین سرمایه کار، آموزش و مشاوره با کمترین هزینه مشاغل پر درآمد ایجاد کرد و در این صورت می‌توان بسیاری از خانواده‌های تحت پوشش را خودکفا کرد.

موصلی با اشاره به اشتغال به کار فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته و نقش آنان در مدیریت هزینه‌های خانواده گفت: تاکنون تجربه نشان داده فرزندان مددجویانی که با حمایت کمیته امداد مشغول به فعالیت‌های اقتصادی شده‌اند، توانسته‌اند خانواده خود را از نظر اقتصادی کمک کنند که یکی از اهداف این توجه همین است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در ادامه اظهار داشت: باید از ظرفیت ایجاد شده در بخش ملوانی، کاپیتانی و افسری کشتی استفاده کنیم و به همه استان تعمیم بدهیم که در نظر داریم با همکاری شرکت آریا دریا آموزش را به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم تا رفاه خانواده‌ها فراهم شود.

در حاشیه بازدید مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از مرکز آموزشی مدیر مرکز آریا دریا نیز گفت: گذراندن دوره‌های تخصصی آموزشی و دریافت مجوز پایان دوره ۱۰۰ درصد منجر به اشتغال می‌شود و این افراد می‌توانند در کشتی‌های زیر ۵۰۰ تن و بالای ۵۰۰ تن مشغول فعالیت شوند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top