skip to Main Content

نیاز حوزه گردشگری دریایی به نجات غریق/برگزاری دوره مربیگری نجات غریق در پارسیان

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان از برگزاری کلاس مربیگری درجه دو نجات غریق ویژه آقایان و بانوان در این شهرستان خبر داد و گفت: به دلیل برخورداری پارسیان از گردشگران دریایی، نیاز در این منطقه نجات غریق‌های بیشتری به کار گرفته شود.
خبرگزاری فارس: نیاز حوزه گردشگری دریایی به نجات غریق/برگزاری دوره مربیگری نجات غریق در پارسیان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمود حسینی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان گفت: استخر ورزشی پارسیان از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد که استقبال مردم از این مجموعه ظرفیت خوبی را در اختیار شهرستان قرار داده است.

وی اضافه کرد: استفاده از مجموعه استخر ورزشی استانداردهای خاص خود را می‌طلبد که یکی از آن وجود نجات غریق است تا مراقبت‌های امدادی انجام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان خاطر نشان کرد: شهرستان پارسیان با برخورداری از دریا و مراجعه برخی میهمانان و گردشگران برای استفاده از ظرفیت‌های ورزشی آن از جمله شنا وجود غریق نجات در شهرستان یکی از ضروریات است.

حسینی‌نیا در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر مربیان غریق نجات مراقب در استخر پارسیان از شهرستان‌های همجوار دعوت می‌شوند که با توجه به هزینه‌های گزاف رفت و آمد، وجود مربیان نجات غریق بومی ضروری است.

وی افزود: ظرفیت ساحل زیبای پارسیان و استخر شنا و نبود متخصصان نجات غریق باعث شد این اداره آموزش علاقمندان به نجات غریق را در دستور کار قرار بدهد که در همین راستا با دعوت از مربیان با تجربه عضو گیری در این خصوص انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان پارسیان در ادامه تصریح کرد: از تمامی علاقمندان به حرفه نجات غریق با توجه به وضعیت خاص شهرستان دعوت می‌شود برای ثبت نام و شرکت در این دوره‌ها مراجعه کنند تا در آینده این شهرستان از نظر مربیان نجات غریق خودکفا باشد.

این مسئول در پایان گفت: ثبت نام آموزش مربیگری درجه دو نجات غریق ویژه بانوان و آقایان از امروز آغاز شده که با رسیدن به حد‌نصاب معین آموزش آغاز می‌شود.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top