skip to Main Content

سپاه پرچمدار اقتصاد مقاومتی در کشور است

فرماندار پارسیان با بیان اینکه امروز اقتصاد مقاومتی یک راه حل اساسی برای مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: سپاه و بسیج سازندگی فرمانده و پرچمدار اقتصاد مقاومتی در کشور است.
خبرگزاری فارس: سپاه پرچمدار اقتصاد مقاومتی در کشور است

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با فرماندار پارسیان در این شهرستان برگزار شد.

در این نشست محمدرضا آران مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده توسط این سازمان گفت: بسیج سازندگی تمام توان خود را برای لباس عمل پوشاندن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پای کار آورده است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی با هدف خدمت‌رسانی به قشر مستضعف و کم بضاعت جامعه است، گفت: این سازمان در بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و محرومیت‌زدایی و غیره فعالیت می‌کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان با اشاره به تسهیلات این سازمان برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: این تسهیلات شرایط بسیار خوب و آسان به متقاضیان قرار می‌گیرد و تاکنون به برکت این تسهیلات افراد زیادی با احداث کارگاه‌ها، دامداری‌ها و کشاورزی‌ها دست به اشتغال‌زایی زدند که خود باعث پیشرفت در اقتصاد کشور می‌شود.

وی با اشاره به هجمه‌های اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری هر کسی در زمینه حمایت از اقتصاد و تولید ملی حرکت کند به تعبیری جهاد کرده است.

سرهنگ آران با بیان اینکه در زمینه محرومیت‌زدایی کارهای بزرگی در هرمزگان انجام شده است، تصریح کرد: احداث خانه‌های عالم، خانه بهداشت، مسجد، مدرسه، سرویس بهداشتی و غیره از جمله این دست فعالیت‌ها است.

فرماندار پارسیان نیز در این نشست ضمن تشکر از زحمات مسئول بسیج سازندگی هرمزگان، فعالیت‌های گسترده این سازمان را بسیار ارزشمند و موفق توصیف کرد.

وی با بیان اینکه امروز اقتصاد مقاومتی یک راه حل اساسی برای مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: سپاه و بسیج سازندگی فرمانده و پرچمدار اقتصاد مقاومتی در کشور است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top