skip to Main Content

نشست صمیمی فرماندار بندرلنگه با طلاب و روحانیون

این نشست باحضور فرماندار ، امام جمعه موقت بندرلنگه و مدیر حوزه علمیه آل البیت (ع) و جمعی از روحانیون مساجد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردد.

 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از مروارید نیوز : حجه الاسلام فقیهی فر امام جمعه موقت بندرلنگه دراین نشست ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان جمهوری اسلامی ایران گفت:کار فرهنگی برهمه امور مقدم است چرا که ثمره ماندگاری خواهد داشت . وظیفه همه ماست باید دراین راه تلاش بیشتری داشته باشیم وسطح معلومات مردم را بالا ببریم.

حجه الاسلام مهدی حیدرزاده مدیر حوزه علمیه آل البیت (ع) بندرلنگه در این زنشست به عملکرد روحانیون در شهرستان اشاره کردو گفت : با توجه حوزه علمیه این شهرستان رتبه سوم کشور را کسب نمود اما با کمبود فضای آموزشی روبرویم از مسئولین میخواهیم برای حل این مشکل ، زمین مناسبی را واگذار نمایند تا با مساعدت دفتر آیت الله سیستانی ساخت آن آغاز نماییم.

ودرادامه این نشست روحانیون وطلاب به ارائه دیدگاهها ومشکلات خود پرداختند که از جمله این مشکلات میتوان به بحث فرهنگی ،طلاق ،موادمخدر،ترمیم روشنایی معابروکوچه ها، وضعیت مکانهای آموزشی ومشکلات روستاها اشاره نمودند.

فرمانداربندرلنگه درپایان روحانیون بازوی خوبی درهمه امور دانست و گفت : فرهنگسازی وآموزش را از خانواده آغاز کنیم که تاثیر گذاری بیشتری دارد و سعی کنیم مردم را به مطالبه گری تشویق کنیم .

وی در آخر اظهار کرد : ما نباید پس از پایان تحصیلات کار رادر پشت میز نشینی ببینیم جامعه ما به همه شغل ها نیاز دارد که این خودباید فرهنگ سازی شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top