skip to Main Content

افتتاح ۴ پروژه عمرانی در دومین روز از هفته دولت/توسعه فرودگاه بندرلنگه

فرماندار بندرلنگه از افتتاح چهار پروژه عمرانی در دومین روز از هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: افتتاح 4 پروژه عمرانی در دومین روز از هفته دولت/توسعه فرودگاه بندرلنگه

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، اسماعیل پاسلار ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه گفت: امروز چندین طرح عمرانی در شهرستان به بهره‌برداری رسید که امیدواریم موجب رضایت مردم قرار گرفته باشد.

وی ادامه داد: طرح توسعه فرودگاه بندرلنگه، طرح هادی روستای گرزه، افتتاح خانه بهداشت روستای نخل جمال، افتتاح دهیاری و پارک محله‌ای روستای لعلمی مهمترین پروژه‌های دومین روز هفته دولت بندرلنگه بود.

این مسئول اضافه کرد: فرودگاه بین‌المللی بندرلنگه یکی از فرودگاه‌های قدیمی استان و کشور به حساب می‌آید که امروز با حضور مدیر کل فرودگاه‌های استان سه طرح عمرانی در آن به بهره‌برداری رسید.

فرماندار بندرلنگه خاطر نشان کرد: این سه طرح شامل محوطه‌سازی و آسفالت پارکینگ فرودگاه به مساحت هفت هزار مترمربع بود که از اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور تأمین شده است و همچنین با همکاری شهرداری بندرلنگه دو طرح ایجاد جاده ایستگاه NBP به مساحت هزار و ۷۰۰ مترمربع و آسفالت جاده سوخت‌گیری به مساحت دو هزار متر مربع آماده خدمات‌رسانی شد.

پاسلار در خصوص دومین طرح افتتاحی در شهرستان اظهار داشت: ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای لعلمی با ۸۵ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیون ریال و پارک محله‌ای روستای لعلمی با ۹۰۰ متر زیربنا و اعتباری ۲۵۰ میلیون ریال از امروز در اختیار ۴۰۰ نفر جمعیت این روستا قرار گرفت.

فرماندار بندرلنگه سومین ایستگاه مدیران اجرایی را روستای نخل جمال دانست و گفت: در روستای نخل جمال خانه بهداشت با ۹۰ مترمربع زیربنا و اعتباری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی در اختیار اهالی این روستا قرار گرفت در حالی که ۵۵۰ میلیون ریال آن توسط خیرین و بقیه از اعتبارات دولتی کمیته امداد تأمین شده بود.

پاسلار افتتاح طرح هادی روستای گرزه را آخرین طرحی دانست که امروز به بهره‌برداری رسید و در توضیح این طرح اضافه کرد: طول مسیر طرح هزار متر بوده که ۱۳ هزار و ۸۳۹ متر زیرسازی صورت گرفته، هزار و ۹۸۲ متر جدول‌گذاری شده، چهار هزار و ۷۸ متر مربع پیاده‌روسازی انجام شده، هشت هزار و ۸۰۰ مترمربع آسفالت‌سازی صورت گرفته و ۱۳ تیر برق جابجا شده است.

فرماندار بندرلنگه خاطر نشان کرد: تمامی ۵ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار موردنیاز این طرح از اعتبارات استانی تأمین شده که با اجرای آن، چهره روستا دچار تغییراتی اساسی شده است.

بندرلنگه، از قدیمی‌ترین بنادر تجاری جنوب کشور به شمار می‌رود که مرکز شهرستانی با همین نام و در غرب مرکز هرمزگان واقع شده است.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top