skip to Main Content

نشست ارشاد و بسیج هنرمندان با خبرنگاران شهرستان برگزار شد

نشست صمیمی ریاست فرهنگ وارشاد اسلامی و مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه با جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، نشست صمیمی خبرنگاران شهرستان با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه شهرستان در محل کانون بسیج هنرمندان برگزار شد.

درابتدای این نشست محسنی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بندرلنگه ضمن تبریک روزخبرنگار و تشکر از همکاری و تعاملات خبرنگاران با این اداره گفت: قطعاً با اطلاع رسانی های به موقع و صحیح شما در زمینه‌های مختلف شاهد دست‌یابی به موفقیت‌های روزافزون در زمینه اخبار و اطلاع رسانی به موقع و شفاف خواهیم بود.

وی افزود: نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در انتقال اطلاعات غیر قابل انکار است چرا که اگر به هر گونه‌ای اطلاعات غلط به مردم در جامعه برسد باعث وارد آمدن آسیب بزرگی به جامعه خواهد شد و در قبال نقش حرفه‌ای شماست که توفیقات روز افزونی داشته باشید.

درادامه این دیدار صمیمی میرکمانداری مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه گفت: نقش خبرنگاران از بین بردن شکاف اطلاعاتی بین مردم و ارائه دهنده خدمات به مردم عنوان کرد که خبرنگار باید به عنوان کارشناس در ارتقا دانش مردم از ابعاد مختلف معنوی و جسمی و روحی کوشا باشد.

در این دیدار صمیمی خبرنگاران شهرستان به بیان دیدگاههای تبادل نظر پرداختند و راهکارهایی را در زمینه حل مشکلات این عرصه ارائه کردند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top