skip to Main Content

نشست خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه پارسیان با حجت الاسلام میرزایی

115

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی محترم دفتر امام جمعه محترم پارسیان ، صبح امروز سروان موذن نسب جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پارسیان ، مسئول و اعضاء بسیج رسانه پارسیان با حجت الاسلام میرزایی امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند. در ابتدای این دیدار عبدالحمید حیاتی ضمن تشکر از حمایت همیشگی حجت الاسلام میرزایی از اصحاب رسانه شهرستان گزارشی کوتاه از عملکرد یک ماهه بسیج رسانه پارسیان ارائه نمود از علی گلستانی و حسن کامکار خبرنگاران پیشکسوت شهرستان ،بویژه از محمد رضا کریمی مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی و خبر نگار صدا و سیمای استان که طی این سالها خالصانه و صادقانه بی هیچ چشم داشتی تلاش کرده است تشکر کرد. در ادامه حجت الاسلام عبدالرضا شیبانی نمایندگی خبرگزاری فارس طی سخنانی ظرفیت رسانه ای پارسیان را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با همه کارهایی که شده در بخش خبر هنوز به حد مناسب نرسیده ایم . ایشان خطبه های نماز جمعه شهرستان را موردی خواند که نیاز به توجه خاص و پوشش مناسب تر دارد و از اینکه برخی سایتهای خبری کمتر به خطبه ها می پردازند ابراز نا خوشنودی کرد.

حجت الاسلام میرزایی در این دیدار ضمن تبریک هفته کرامت و میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) به خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه گفت: در هفته آینده کاروان خادمان رضوی وارد شهرستان می شوند و انتظار داریم شما پوشش خوبی به این موضوع بدهید.

ایشان ضمن تشکر از سوان موذن نسب جانشین فرماندهی سپاه پارسیان و مسئول و اعضاء بسیج رسانه شهرستان برای حضور در این جلسه افزود: بسیج رسانه پارسیان از ظرفیتهای بسیار خوبی برخوردار است و باید از این ظرفیتها به نحو شایسته ای استفاده کرد. وی با یاد آوری نام شهید صارمی پیشبرد اهداف ولایت فقیه در ایران اسلامی را آرزوی قلبی خود و همه ملت ایران اعلام کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارسیان تاکید کرد : همه شما می دانید هدف بسیج رسانه موازی کاری با واحدهای خبری و خبرگزاریها نیست بلکه هدف آن ساماندهی امورات خبری برای مقابله با هجمه های سرویسهای خبری صهیونیستی است که از همه توان دنیای مدرن برخوردارند و نمی گذارند صدای مظلومان جهان به گوش جهانیان برسد، نمونه آن صدای مظلومان فلسطینی ، سوری و یمنی است که خودتان به وضوح می بینید.

حجت الاسلام میرزایی خاطر نشان کرد : معرفی اسلام ناب،معرفی تفکرات ایران اسلامی و معرفی بیداری اسلامی حوزه سنگینی است که شما عزیزان به عهده گرفته اید و باید در همین مسیر حرکت کنید . ایشان افزود : در آموزه های دینی ما در حوزه خبر دو بحث وجود دارد کتمان مثبت و کتمان منفی ، گاهی لازم است خبری کتمان شود ، خبری که با آبروی شخص و یا گروهی مرتبط است و از این دست خبرها که دشمن بتواند از آن سوء استفاده کند ،کتمان کردنشان مثبت است ولی مواردی مانند مشکلات مردم که متاسفانه گوشی بدهکارشان نیست و نارسایی ها و مظلوم کشی ها کتمانشان منفی است. ایشان با اشاره به مواردی چون مشکلات بهداشتی و فضای سبز شهرستان گفت : پارک جنگلی چک چک و پارک دولت دارد از بین میرود اینها مواردی است که باید خبرشان تحقیقی و تکمیلی باشد چون خسارت به اموال عامه است و باید رسیدگی شود.

در پایان حجت الاسلام میرزایی از اصحاب بسیج رسانه پارسیان خواست در مقابل هجمه های شبکه های خبری دنیا چون کوه استوار باشند. و از جانشین فرماندهی سپاه و مسئول بیسج رسانه شهرستان خواست خبرنگاران  شهرستان را حمایت کنند تا بتوانند همه ظرفیتهای خود را نشان دهند.

در پایان این دیدار تقدیر نامه هایی تقدیم خبرنگاران شهرستان شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top