skip to Main Content

آب بندرلنگه، پارسیان و بخش‌هایی از بستک از خط محرم تامین می‌شود

با توجه به اینکه بخش‌های زیادی از استان هرمزگان از جمله بندرلنگه، پارسیان و بخش‌هایی بستک از خط محرم تامین آب می‌شوند از وزرات نیرو می‌خواهیم همین سهیمه‌ای که تعیین شده را بتوانیم کامل دریافت کنیم

139403061107182175377483

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین خادمی در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران حوزه آب و فاضلاب در سالن آب منطقه‌ای هرمزگان اظهار داشت: زیاده‌خواهی‌های استان بوشهر در برداشت آب به خصوص در فصل تابستان موجب شده سهم کمتری از این آب به هرمزگان برسد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه بخش‌های زیادی از استان هرمزگان از جمله بندرلنگه، پارسیان و بخش‌هایی بستک از خط محرم تامین آب می‌شوند از وزرات نیرو می‌خواهیم همین سهیمه‌ای که تعیین شده را بتوانیم کامل دریافت کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادامه استفاده از آب شیرین‌کن‌ها را یکی از منابع مهم آبی پایدار در استان هرمزگان برشمرد و افزود: اکنون در تمام جزایر از این منابع استفاده می‌شود.

خادمی با بیان اینکه شهرهای هرمزگان در ثانیه نیازمند ۴۲۰۰ لیتر آب است، اما با تمام توان ۳۶۰۰ لیتر در ثانیه را می‌توانیم تامین کنیم، گفت: اگر پروژه‌های در دست اقدام زودتر به اتمام برسد، بخش زیادی از مشکلات ما برطرف می شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top