skip to Main Content

کشف یک جسد سوخته در یک خودروی آتش گرفته

رمزگشایی از جنایتی که در آن یک تن کشته و جسدش سوخته کشف شده توسط پلیس بندرلنگه در استان هرمزگان از ۴ روز قبل آغاز شده‌است.

 Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-08-09 13:24:22Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
 به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ این ماجرا ۵ شب قبل در حالی به پلیس گزارش داده شد که هیچ یک از اهالی و رهگذران روستای «باورد» در اطراف بندرلنگه فکر نمی‌کردند حریقی که شلعه‌های آن زبانه می‌کشد مربوط به خودرویی است که در آن جسد فردی در حال سوختن است.

عبدالزهرا، یکی از ساکنان بندرلنگه دراین‌باره گفت: برای دیدن یکی از بستگانم به «باورد» رفته بودم. بعد حدود ساعت ۱۱ شب متوجه شعله‌های آتش شدیم. ابتدا کسی به آتش توجهی نداشت و گمان کردیم که این آتش ناشی از حریق زباله‌هاست. اما وقتی یکی دو تا از جوانان با موتور به آنجا رفتند خبر دادند که یک خودرو درحال سوختن است.

به گفته این شهروند بندرلنگه، اهالی روستا موضوع حریق خودرو را به پلیس اعلام کردند و با همین گزارش رسیدگی به حریق خودرو که ظاهر یک دستگاه پژو ۴۰۵ را دارد آغاز شد.

با ورود نیروهای پلیس تلاش برای خارج کردن جسد از آتش شروع شد و تیم‌های بررسی صحنه جرم نیز کار خود را آغاز کردند. نخستین نشانه از محل کشف جسد و نحوه قرار گرفتن آن نشان می‌داد که دست‌های جسد بسته شده بودند.

با این حال در گام نخست هیچ نشانه‌ای از هویت جسد سوخته به دست نیامد.

پس از ورود نیروهای پلیس و دستور سرهنگ حافظی فرمانده نیروی انتظامی بندرلنگه رسیدگی به این ماجرا آغاز و تیم پلیس برای شناسایی هویت جسد سوخته کار خود را آغاز کرد.

در همین حال بررسی‌های اولیه و معاینه اولیه جسد نشان از آن داشت که جسد متعلق به یک مرد است.

از سوی دیگر پلیس از محل کشف جسد نشانه‌های مختلفی را رصد و ضبط کرده‌است که نشان می‌دهد به جز خودرویی که جسد در آن بوده یک خودروی دیگر نیز در همان محل تردد داشته‌است.

محل کشف جسد از جمله مناطقی است که هیچ ترددی در آن صورت نمی‌گیرد.

با این حال نخستین فرضیه مطرح پیش روی پلیس قتل در محلی دیگر و انتقال جسد به محل حریق است. با این فرض موضوع یک قتل پیش روی پلیس بندر لنگه قرار دارد و برهمین اساس احتمال وقوع یک درگیری و نزاع و سپس وقوع قتل و انتقال جسد به محل کشف آن داده می‌شود.

این در حالی است که فرمانده نیروی انتظامی بندرلنگه صبح امروز نشستی فوق‌العاده برگزار کرده که رسیدگی به این ماجرا نیز یکی از دستورات آن بوده‌است.

با این حال هنوز جزییات بیشتری که پلیس یا مقامات قضایی آن را تأیید کرده باشند، اعلام نشده‌است.

 

Back To Top