skip to Main Content

مشکلی که گریبانگر روستای مغدان شده است/ آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه و عدم پوشش شبکه‌های تلویزیون

آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه و عدم پوشش برنامه‌های تلویزیونی در برخی از روستاهای پارسیان از جمله مغدان به عنوان مشکلی قابل تامل شناخته می‌شود.
112565

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از پارسیان واقع در غرب مرکز هرمزگان، مشکل و نارسایی‌ها ارتباطات بی‌سیم و همراه، در منطقه غربی هرمزگان همواره از جمله مسائلی قابل بحث بوده است، به نحوی که در برخی از نقاط، این موضوع به یک معضل اساسی تبدیل شده است، چرا که روستاییان به کمترین ابزار ارتباطی و اطلاعاتی نیز دسترسی ندارد.

عدم دریافت مناسب امواج مرتبط به شبکه‌های داخلی نیز خود مشکلی دیگر است که در صورت عدم توجه می‌تواند، مانع ارتباط و ارسال اخبار تحولات اجتماعی موجود در کشور با مردم این منطقه شود.

عیسی دیوسار رئیس شورای اسلامی روستای مغدان از توابع شهرستان پارسیان در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این منطقه گفت: تلفن همراه یکی از ضروریات ارتباطی امروز مردم هست که متأسفانه آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه مردم این روستا را کلافه کرده است.

وی با اشاره به وضعیت پوشش تلویزیونی در این روستا ادامه داد: شبکه‌های تلویزیونی یک تا سه برنامه‌های خوب و متنوعی دارد که مردم به صورت عادی و با آنتن‌های معمولی قادر به دریافت برنامه‌های این سه شبکه نیستند.

رئیس شورای اسلامی مغدان در ادامه یادآور شد: تاکنون این مشکل را به انواع مختلف به گوش مسئولان استانی رسانده‌ایم اما نتیجه‌ای حاصل نشده است.

دیوسار اظهار داشت: یک بار کارشناسان صدا و سیمای استان با سفر به روستا این وضعیت را بررسی کردند و از مشکل مردم در این روستا اطلاع یافتند اما باز هم تغییری ایجاد نشد.

رئیس شورای اسلامی مغدان در پایان با اشاره به این موضوع که مردم حق دارند تحولات داخل کشور را از شبکه‌های داخلی دریافت کنند گفت: ما خواستار ارائه طرحی به منظور رفع مشکل مردم هستیم یا اینکه از گزینه‌های دیگری در این خصوص استفاده شود تا مردم دسترسی بی دغدغه‌ای به رسانه‌های ملی داشته باشند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top