skip to Main Content

تجلیل شهردار بندرلنگه از خبرنگاران شهرستان/ نقدهای سازنده خبرنگاران را پیگیری می‌کنیم

شهردار بندرلنگه طی نشستی از خبرنگاران شهرستان تجلیل کرد و گفت: نقدهای سازنده‌ای که از سوی خبرنگاران منعکس می‌شود را با جدیت پیگیری و در دستور کار قرار می‌دهیم.

خبرنگار رضازاده

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، مهندس محمد رضازاده شهردار بندرلنگه با دعوت از خبرنگاران شهرستان از زحمات آنان در عرصه اطلاع رسانی تقدیر کرد.

رضازاده در این نشست گفت: خبرنگاران می‌توانند مشکلات مردم را با رویکرد اصلاحی منعکس کنند و ما نیز به عنوان مسئول در حوزه شهری مشکلات را بررسی و ترتیب اثر خواهیم داد.

وی اضافه کرد: خبرنگاران چشم و چراغ و راهنمای ما هستند و در مواردی که غفلتی غیر عمد در موضوعی پیش بیاید خبرنگار با نقدی سازنده آن موارد را گوشزد می‌کند لذا ظرفیت خبرنگار ظرفیت غیر قابل انکاری است که باید از آن در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

شهردار بندرلنگه در ادامه خاطر نشان کرد: شهر بندرلنگه در مسیر توسعه قرار دارد لذا امکانات خوب رفاهی تفریحی در شهر ایجاد شده است که خبرنگاران می‌توانند با انعکاس آن زمینه استفاده صحیح را فرهنگ‌سازی کنند.

رضا زاده ضمن ارائه بخشی از عملکرد مدیریت شهری چند ماه گذشته این شهر تصریح کرد: ما از مشکلات مردمی که توسط خبرنگاران منعکس می‌شود استقبال می‌کنیم و نقدهای سازنده را می‌پذیریم.

شهردار بندرلنگه در پایان اظهار داشت: شهرداری مجموعه گسترده‌ای است و تعاملات خوبی با دیگر دستگاه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر و شهرستان دارد و امیدواریم این تعاملات در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم و توسعه شهر تأثیر گذار باشد.

خبرنگار بادگیر: فتح الله میرکمانداری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top