skip to Main Content

نشست مشترک خبرنگاران با مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه

به مناسبت روز خبرنگار مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه طی نشستی از خبرنگاران شهرستان تجلیل کرد.

IMG-20150810-WA0025

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بندرلنگه، محمود صابری مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران شهرستان گفت: خبرنگاران به عنوان قشر تأثیر گذار در جامعه از توان بالایی در انعکاس عملکرد مسئولین و دغدغه‌های مردم برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران در دوران انقلاب و دفاع مقدس در عرصه تهیه خبر و انعکاس حقایق آن دوران تلاش‌های زیادی می‌کردند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کردند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه خاطر نشان کرد: تلاش بی منت خبرنگاران در شرایط سخت و پر خطر بویژه در کشورهای درگیر جنگ نمود کار این قشر زحمتکش را بیشتر کرده که تلاش‌های خبرنگار شهید کشورمان یعنی شهید صارمی یکی از نمونه‌های آن می‌باشد.

صابری تجلیل از خبرنگاران را فرصتی مناسب برای آشنایی با این قشر زحمتکش دانست و گفت: هدف از دعوت خبرنگاران در این نشست اعلام آمادگی مجموعه اداره بنادر و دریانوردی شهرستان با خبرنگاران می باشد و امیدواریم این ارتباط دو سویه باعث رونق فعالیت‌های این اداره و انعکاس آن به مخاطبین در آینده باشد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرنگه در ادامه اظهار داشت: اولویت اول ما در این اداره برخورد مناسب با ارباب رجوع است و ما خود را خادم این مردم می‌دانیم.

صابری در پایان تصریح کرد: همکاری همه مردم، اعم از تجّار، لنجداران و ملوانان با مجموعه بنادر و دریانوردی باعث رونق قدیمی‌ترین بندرکشور می‌شود لذا از همه خبرنگاران درخواست می‌شود این ظرفیت‌ها را هر چه بیشتر نشان دهند و توانمندی‌های موجود را معرفی کنند.

یادآور می‌شود؛ در این نشست از جناب آقای میرکمانداری خبرنگار خبرگزاری بین المللی فارس و خبرنگار بادگیر نیز تقدیر به عمل آمد.

IMG-20150810-WA0028

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top