skip to Main Content

لزوم تشکیل مجمع خیرین بهزیستی در بستک

معاون فرماندار بستک خواستار تشکیل مجمع خیرین بهزیستی در این شهرستان شد.
خبرگزاری فارس: لزوم تشکیل مجمع خیرین بهزیستی در بستک

به گزارش بادگیر و به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای مشارکت‌های بهزیستی، بستک را از حیث مشارکت خیرین، ممتاز دانست و با اشاره به نقش بهزیستی در راستای فقرزدایی اظهار داشت: سازمان بهزیستی می‌تواند با حمایت‌های مردمی، فعالیت خود در رسیدگی به محرومان را گسترش داده و با شناسایی و ساماندهی خیرین در راستای فقرزدایی مثمرثمر باشد.

وی توسعه و گسترش رفاه اجتماعی در بین جامعه هدف، کمک به تامین درآمدهای نقدی و غیرنقدی در کنار بودجه و اعتبارات دولت و افزایش مشارکت مالی و معنوی در بهزیستی را از عمده‌ترین اهداف شورای مشارکت‌های بهزیستی عنوان کرد.

معاون فرماندار بستک بیان داشت: سازمان بهزیستی از اعتبارات دولتی جهت رسیدگی به امور معلولان، از کار افتادگان، زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و همچنین افراد آسیب دیده اجتماعی استفاده می‌کند اما این اعتبارات برای پرداختن به تمامی نیازها و رفع مشکلات افرادی که جامعه هدف بهزیستی را تشکیل می‌دهد کافی نیست.

احمدی با بیان اینکه با شفاف سازی و اطلاع رسانی به مردم می‌توان در جلب و جذب مشارکت‌های آنان موثر بود افزود: بهزیستی باید بروشورهایی از نیازمندی‌ها و همچنین عملکرد خود در مورد اینکه مشارکت‌های مردمی در چه زمینه‌ای هزینه شده است تهیه و در اختیار مردم قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه بهزیستی با شناسایی و ساماندهی خیرین در راستای فقرزدایی در جامعه عمل کند افزود: بهزیستی نقش به سزایی در فقرزدایی در جامعه دارد که ایفای این نقش منوط به مشارکت و کمک‌های مردمی است.

معاون فرماندار بستک ادامه داد: فرمانداری بستک به منظور حمایت از نیازمندان آمادگی کامل دارد که هرگونه حمایت و کمکی در حد توان خود ارائه دهد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top