skip to Main Content

وجود میدان میوه و تره بار در بستک یک نیاز و ضرورت است

معاون فرماندار بستک با بیان اینکه میدان های میوه و تره بار رویکرد مهمی در تنظیم بازار محصولات کشاورزی دارند گفت: وجود میدان میوه و تره بار در بستک یک نیاز و ضرورت است.

میدان-میوه-و-تره-بار

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد احمدی در جمع مسوولان دستگاههای اجرایی شهرستان اظهار داشت: از زمان احداث میدان میوه و تره‌بار بستک ۴ سال می‌گذرد ولی مردم از خدمات این میدان بهره‌مند نشده‌اند، تلاش ما فراهم نمودن زمینه فعالیت میدان میوه و تره‌بار و رفع مشکلات مردم برای تهیه محصولات مورد نیاز است.

وی افزود: تلاش‌های گسترده‌ای برای راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار بستک صورت گرفته است که امیداریم شاهد همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط در راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار این شهرستان باشیم.

معاون فرماندار بستک رونق اقتصادی، اشتغالزایی، نظم دهی در عرضه و فروش محصولات کشاورزی و فراهم نمودن بسترهای لازم برای سرمایه گذاری را از جمله مزیت های احداث این میدان عنوان نمود.

مهندس احمدی بیان داشت: فعالیت میدان های میوه وتره بار سبب خواهد شد تا در شرایط رقابتی، محصولات با قیمتی مناسب و با کیفیت عرضه گردد.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست های اصلی دولت، جذب و حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل زمینه فعالیت برای فعالان اقتصادی و کارآفرینان است افزود: دولت پشتیبان و حامی بخش خصوصی و سرمایه گذاران است و درحوزه هایی که بخش خصوصی توانمندی اداره امور را داشته باشد دولت مسئولیت را به بخش خصوصی خواهد سپرد.

گفتنی است میدان میوه و تره بار شهرستان بستک با مساحت ۴۰۰۰ مترمربع از سال ۱۳۹۰ شروع به کار نموده است.

خبرنگار: حق‌شناس

انتهای پیام/۸۸۰/ق/و/۱۰۱

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top