skip to Main Content

دنیا امروز نگاه عزتمندانه ای به ملت ایران و رهبری فرزانه آن دارد

داعش تفکر خطر ناک و بزرگترین فتنه امروز جهان اسلام است که دشمنان قسم خورده برای از هم پاشیدن کشورهای اسلامی و جلوگیری از تشکیل خاورمیانه اسلامی آن را به وجود آورده اند.

رستمی ۷۸

به گزارش پایگاه خبری بادگیر سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه پارسیان اظهار داشت:قدرتهای جهانی عزت و اقتدار اسلام را نمی توانند تحمل کنند و تشکیل داعش خود حرکتی در دل اسلام برای خروشاندن جمعیتی علیه جمعیتی دیگر از مسلمانان با القا تفکرات زشت و پوچ است که متاسفانه نتیجه اقدامات خصمانه آنها وقوع جنایات وحشیانه ای در کشورهای مسلمان شده است.

فرمانده ناحیه پارسیان افزود: دشمن در اتاق فکرش برای ریزترین تحرکات منطقه ای برنامه ریزی می کند و هدفش این است که با توان اسلام علیه اسلام حرکت کند و در این راستا با بصیرت زدایی از افکار عده ای آنها را متقاعد می کند تا مسلمان علیه مسلمان لشکر کشی کند.

سرهنگ رستمی گفت: داعش تفکر خطر ناک و بزرگترین فتنه امروز جهان اسلام است که دشمنان قسم خورده برای از هم پاشیدن کشورهای اسلامی و جلوگیری از تشکیل خاورمیانه اسلامی آن را به وجود آورده اند.

وی خطاب به رؤسای اقشار بسیج گفت: باید از پایه به اهمیت کار بسیج ایمان داشته باشید و تقویت اعتقاد و بصیرت افزایی را از بدنه بسیج شروع کنیم. فرمانده سپاه پارسیان تصریح کرد: مهمترین چیزی که ما را در اموراتمان موفق می کند عامل بودن به آنچه بر زبان می آوریم خواهد بود و با برنامه ریزی مداوم است که به این موفقیت نائل می شویم.

وی اظهار داشت: امروز مهمترین بحث نظام ما توافق هسته ای است و ما به عنوان بخشی از جامعه و مجموعه بزرگ بسیج چشم و نگاهمان به منویات رهبر معظم انقلاب است و حمایت رهبری از گروه مذاکره کننده برای ما کافیست تا همه اتفاقات پیش رو را به فال نیک بگیریم و به آینده امیدوار باشیم.

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: کلیات این توافق برای ایران اسلامی راه گشا و خوب خواهد بود گرچه مقام معظم رهبری فرموده اند که نسبت به دشمن نمی توان خوش بین بود ولی امیدوارانه باید به جلو حرکت کرد و روحیه نشاط و امید به آیندهخ بایستی تقویت شود.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن انتخابات هدف بسیج حضور حد اکثری در انتخابات و تعیین شاخص هایی است که رهبری معظم انقلاب همواره به آن اشاره داشته و دارند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top