skip to Main Content

سرپرست معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری هرمزگان منصوب شد

عباس شیرخانلو با حکم استاندار هرمزگان به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری هرمزگان منصوب شد.
خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری هرمزگان منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، جاسم جادری استاندار هرمزگان با صدور حکمی عباس شیرخانلو را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری هرمزگان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: با استعانت از خداوند منان و نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو عنایات الهی و با جدیت و پشتکار و در راستای منویات مقام عظمای ولایت ضمن برنامه ریزی مطلوب و بهره گیری مناسب از امکانات، استعدادها و ظرفیت‌های موجود در استان، در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

شایان ذکر است؛ در کارنامه مدیریتی عباس شیرخانلو سوابقی همچون معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری بندرعباس، معاون حمل و نقل شهرداری بندرعباس و مدیرکل دفتر فنی استانداری هرمزگان دیده می‌شود.

با توجه به تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان و انحلال معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری هرمزگان تشکیل شده است.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top