skip to Main Content

فعالان رسانه ای استان تجلیل می شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار (۱۷مرداد)، از فعالان رسانه ای، خبرنگاران، پیشکسوتان، خانواده های شهدای رسانه، در گذشتگان مطبوعات و حامیان مطبوعات تجلیل می شود.

images

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان،علیرضا درویش نژاد افزود:مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با کیفیت مطلوب با مشارکت اهالی مطبوعات و رسانه استان برگزار می شود.

وی ادامه داد:تلاش خبرنگاران در اطلاع رسانی اخبار و رویدادها و نقش آفرینی مثبت بر هیچ کس پوشیده نیست و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه خبرنگاران متعهد توانسته صدای انقلاب را به گوش جهانیان برساند.

به گفته درویش نژاد،خبرنگاران در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند و اثبات کرده اند که در همه شرایط پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و در این راستا همچون شهید محمود صارمی از جان و مال خود دریغ نخواهند کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت رسانه ها و خبرنگاران هرمزگان اظهار داشت:خانواده مطبوعات و رسانه استان نیز با وفاق و همدلی ارتباط بسیار خوبی هم با سازمان ها و هم با مردم دارند و به خوبی توانسته اند منتقل کننده دغدغه ها و خدمات هر کدام به دیگری باشند.

درویش نژاد به برنامه های روز خبرنگار در هرمزگان اشاره کرد و گفت: جلسات رایزنی و هم اندیشی با استاندار، خانه مطبوعات، پیشکسوتان و فعالان رسانه ای برگزار شده است و با حمایت های همه جانبه که صورت گرفته، روز خبرنگار در هرمزگان با شکوه و شان مناسبی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در تمامی شهرستان ها نیز با محوریت فرمانداری ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز خبرنگار و تجلیل از فعالان رسانه ای برگزار خواهد شد که در این مراسم نمایندگان استاندار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان نیز حضور خواهند داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یاد آور شد: روز خبرنگار امسال در فضایی صمیمی و با حضور خانواده خبرنگاران و مدیران ارشد استانی برگزار خواهد شد.

هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top