skip to Main Content

یمن و فلسطین نیازمند کمک‌های نقدی و غذایی هستند

امام جمعه تشیع بندرلنگه گفت: در شرایط کنونی‏، نباید از ارسال کمک‌های نقدی و غذایی به فلسطین و یمن غافل بود.
خبرگزاری فارس: یمن و فلسطین نیازمند کمک‌های نقدی و غذایی هستند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بندرلنگه‏، حضرت آیت‌الله سید جواد رکنی ظهر امروز دربخش پایانی راهپمیایی قدس در شهر بندرلنگه اظهار داشت: امروز در دنیای اسلام‏، اسرائیل و آمریکا و رژیم آل‌سعود در کشتار مردم یمن دخالت مستقیم دارند، رژیم صهیونیستی نه تنها غزه را مورد محاصره دریایی و هوایی و زمینی قرار داده بلکه با همکاری رژیم آل‌سعود همین رفتار را با مردم یمن را دنبال کرده است.

وی ادامه داد: آل‌سعود و آل‌یهود هم‌پیمان شده‌اند و در راس آنها با آمریکا یک مثلث جنایت تشکیل داده‌اند و ما باید این جنایات را محکوم کنیم.

رکنی‏ با بیان اینکه‏، هدف استکبار از حمایت این گروه‌های تروریستی شکل گرفته در منطقه این است که امت اسلامی را از مسئله فلسطین غافل کنند‏‎، یادآور شد: در این شرایط با کمک‌های نقدی و غذایی باید ملت مظلوم فلسطین و یمن را حمایت کنیم.

وی گفت:‌عقیده ما بر این است که باید از ملتی حمایت کنیم که هیچ حامی ندارند و در برابر این همه جنایاتی که علیه او می‌شود و هیچ صدایی از مدافعان حقوق بشر نمی‌رسد و کسانی که دلارهای آمریکایی گوش آنها را کر و چشم آن‌ها را کور کرده است ساکتند.

امام جمعه بندرلنگه در بخش دیگری از سخنانش به مسئله مذاکرات هسته‌ای اشاره و اضافه کرد: باید همه از تیم مذاکره کننده حمایت کنیم و در مقابل زیاده‌خواهی طرف مقابل ایستادگی کنیم چه توافق بشود و چه نشود.

رکنی با بیان اینکه جمهوری اسلامی کشوری نیست که بتوان چیزی به آن دیکته کرد یادآور شد: ما به آنها اعتماد نداریم‏ و این در حالییست که آنها حتی به تعهدادت قبلی خود عمل نکرد‌ه‌اند‎‏، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به آنها اعتمادی نیست.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top