skip to Main Content

آغاز فعالیت هیأت تنیس روی میز کارگران شهرستان بستک

هیأت تنیس روی میز کارگران شهرستان بستک فعالیت خود را آغاز کرد.

IMG-20141124-WA0039

به گزارش پایگاه خبری بادگیر بهرام فولاد چنگ سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی از تشکیل هیأت تنیس روی میز کارگران در شهرستان بستک خبر داد.
فولاد چنگ در این خصوص گفت: با توافق صورت گرفته بین اداره ورزش و جوانان و اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بستک هیأت تنیس روی میز کارگران برای اولین بار در این شهرستان تشکیل شد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از راه اندازی هیأت تنیس کارگران شهرستان را برگزاری مسابقات تنیس روی میز کارگران به صورت منظم و شناسایی استعداد های بالقوه این رشته ورزشی در شهرستان دانست.

فولاد چنگ یکی دیگر از اهداف تشکیل این هیأت را آموزش حرفه ای کارگران دانست و گفت: با آموزش حرفه ای کارگران می توانیم در آینده آنان را در میادین ورزشی ملی و بین المللی ببینیم.

فولاد چنگ عزم همگانی در تحقق اهداف پیش رو را ضروری دانست و گفت: اداره ورزش و جوانان به همراه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو ظرفیتی هستند که می توانند استعداد های این قشر از جامعه را شناسایی کنند و ما تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

لازم به ذکر است در همین راستا، اولین دوره مسابقات تنیس روی میز شهرستان بستک با عنوان جام تعاونگران هفته آینده در این شهرستان بر گزار خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top