skip to Main Content

ولایت فقیه ضامن امنیت جهان اسلام است

امام جمعه موقت بستک در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: ولایت فقیه ضامن امنیت جهان اسلام است.

شیبانی ۹

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت الاسلام شیبانی امام جمعه موقت بستک با اشاره به خطبه حضرت زینب(س) گفت: مردم کوفه با بی توجهی و عدم بصیرت دشمن را بر خود مسلط کردند و تمامی بحرانهایی که بعد از واقعه عاشورا در کوفه اتفاق افتاد نتیجه تصمیم غلط آنان بود.

وی افزود: حضرت زینب(س) مردم کوفه را انسانهای سست عنصر خطاب کرد و از اینکه آخرت خود را با شهادت فرزند پیامبر(ص) به خاطر مطامع دنیوی و رسیدن به مادیات معامله کردند سرزنش فرمود.

حجت الاسلام شیبانی با اشاره به خطبه حضرت زینب(س) در جمع مردم کوفه گفت: حضرت زینب(س) دنیا طلبی را آفت جامعه دانست و مردم کوفه را در خصوص جایجایی انسانهای قدرت طلب به جای انسانهای وارسته نکوهش کرد.

امام جمعه موقت بستک اتفاقاتی که امروز در جهان اسلام در حال وقوع هست را نتیجه دنیا طلبی برخی و ترس از دست رفتن موقعیت اجتماعی خود دانست و گفت: حضرت زینب(س) پشت کردن به امام حسین(ع) را نتیجه نابسامانیهای آینده مسلمانان دانست.

حجت الاسلام شیبانی در ادامه افزود: دشمن امروز به دنبال ایجاد اختلاف در جهان اسلام است و با بها دادن و بزرگ کردن انسانهای کم مایه به دنبال چهره سازی و بهره برداری از آنهاست.

امام جمعه موقت بستک قدرت گرفتن انسانهای کم مایه و بیسواد در جهان را بزرگترین آفت دانست و گفت: امروز کسانی که هیچ اطلاعی از دین و مذهب ندارند در جایگاه صاحبات فتوا و خرد قرار گرفته اند و با سرمایه گذاریهای استکبار آتشی را در جهان اسلام افروخته اند که خاموش کردن آن نیاز به صرف هزینه های زیادی دارد.

حجت الاسلام شیبانی مفقود شدن نقش بزرگان و عقلای جامعه در تحولات اجتماعی را آسیب دانست و گفت: مردم ایران با اقتدا به ولایت فقیه تا کنون از گردنه های سهمگینی عبور کرده و با اعتقاد به این اصل پله های ترقی را طی خواهند نمود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top