skip to Main Content

فرماندار بستک: مقابله با اعتیاد در بستک نیازمند افزایش فعالیت‌های فرهنگی است

فرماندار بستک گفت: برای پیشگیری از معضل اجتماعی اعتیاد نیازمند فعالیت‌های فرهنگی توسط همه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی شهرستان هستیم.
خبرگزاری فارس: مقابله با اعتیاد در بستک نیازمند افزایش فعالیت‌های فرهنگی است
 به گزارش خبرگزاری بادگیر و به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، میرمرسل ایزدی‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر پیشگیری از اعتیاد که به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان در محل کمیته امداد امام خمینی برپا شد،‌ با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ترویج مصرف مواد مخدر در بین جوانان یکی از توطئه‌های دشمنان است و اعتیاد تمام ابعاد جسمی، روحی و اجتماعی یک فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد که برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها باعث فرهنگ‌سازی و بصیرت و آگاهی آحاد مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها نسبت به اعتیاد افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی خانواده‌ها و همچنین بالا بردن سطح آگاهی آنان به علت‌های اعتیاد به مواد مخدر و آثار سوء مصرف مواد مخدر در پیشگیری از اعتیاد در بین جوانان و نوجوانان دائر شده است.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: بسیاری از مشکلات به ‌دلیل عدم شناخت و نداشتن آگاهی برای افراد به ‌وجود می‌آیند که در این راستا ارتقاء سطح آگاهی، دانش و اطلاعات می‌تواند از وقوع این مشکلات در جامعه جلوگیری کند.

ایزدی‌پور تصریح کرد: برای پیشگیری از این معضل اجتماعی نیازمند فعالیت‌های فرهنگی توسط همه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی شهرستان هستیم.

وی افزود: برای جلوگیری از اشاعه و گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا جامعه‌ای پاک و به دور از اعتیاد داشته باشیم.

به گزارش فارس، در این نمایشگاه ۱۰۰ قطعه عکس، پوستر و نقاشی از انواع مختلف اعتیاد به مواد مخدر و معضلات استعمال این مواد در معرض دید جوانان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top