- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

معاون فرماندار بستک: عملکرد شبکه بهداشت و درمان بستک رضایت‌بخش است

معاون فرماندار بستک با اشاره به نظارت بر اجرای گام به گام طرح تحول نظام سلامت گفت: عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان رضایت‌بخش است.
 inewedex [1]

به گزارش خبرگزاری بادگیر و به نقل از خبرگزاری فارس [2] از بستک، محمد احمدی ظهر امروز در حاشیه مراسم بازدید از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با ابراز رضایت از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت و قدردانی از زحمات مسئولان و پرسنل شبکه بهداشت و درمان اظهار داشت: با ابلاغ سیاست‌های کلی نظام سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب، طرح تحول نظام سلامت از سوی دولت به عنوان کاری ارزشمند در سطح کشور آغاز شده و نتایج خوبی به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح هدیه دولت در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم در زمینه بهداشت و درمان است، افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان و شهرستان به همت مسئولان بهداشت و درمان دغدغه مردم در حوزه درمان و هزینه سنگینی را که بر دوش بیماران وارد می‌شد، کاهش یافته است.

معاون فرماندار بستک تاکید کرد: با وجود اینکه طرح نظام سلامت هزینه درمان بیماران را بسیار کاهش داده است، باید در کنار آن برای بهینه کردن هزینه‌ها و ارتقای سطح سلامت جامعه به بخش بهداشت توجه ویژه‌ای شود.

احمدی افزود: از جمله دلایلی که بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان‌ها در جامعه افزایش یافته تغذیه و سبک زندگی جدید است که باید این زنگ خطر را جدی گرفت و آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی لازم در راستای کاهش بیماری‌ها و تغذیه مردم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم طرح‌های بنیادی و موثری برای توسعه سلامت، امنیت و آرامش مردم در دست اقدام دارد، تاکید کرد: از مدیران متعهد که در مسند مسئولیت هستند انتظار تحرک، تدبیر، امید و تلاش بیشتر و گسترده‌تری است که شادابی و نشاط را در جامعه نمایان کنند.