skip to Main Content

عربستان باید امنیت نمازگزاران را تامین نماید / این دولت نمی تواند از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند

آیت الله رکنی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرلنگه با اشاره به انفجار مسجد امام علی (ع) در قطیف که به شهادت رسیدن ۲۲ نفر منجر شد گفت :  عربستان باید امنیت نمازگزاران را تامین نماید و این دولت نمی تواند از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند

رکنی ۴۳۱۸

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از  مروارید نیوز  ”  امام جمعه بندرلنگه پس از حمد ثنای الهی و صلوات بر پیامبر اکرم و آل طاهرینش و شفارش به تقوای الهی با اشاره به نیمه شعبان گفت : این مناسبت را به محضر امر مسلمین مقام معظم رهبری و نائب بحقش و شما منتظران تبریک و تهنیت عرض می کنم .

خطیب نماز جمعه بندرلنگه در ادامه به اهمیت احیاء شب نیمه شعبان اشاره کرد و گفت طبق حدیث شریف ، کسی که شب نیمه شعبان را به شب زنده داری سپری کند، در روزی که دلها مرده است، دل او زنده است

امام جمعه بندرلنگه در خطبه های دوم با اشاره به دیدار شرکت کنندگان قرآنی و همچنین دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله الله گفت : وحدت مسلمانان ، اهتمام ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی بخصوص در بررسی قانون برنامه ششم بودجه سال ۹۵ ، پافشاری بر مواضع و مبانی اصلی انقلاب و نظام ، تعامل دولت با مجلس و بلعکس لازم و مظهر واقعی هم دلی و هم زبانی از جمله نکات اساسی بود که در دیدار فرمودند .

خطیب نماز جمعه بندرلنگه به ۱۴ خرداد سالروز رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اشاره نمودند و به رهبر معظم انقلاب و نماز گزاران تسلیت گفتند .

وی در ادامه به عقلانیت عدم اعتماد به دشمن ، معنویت و اخلاص و عدالت از سه محور اصلی مکتب امام ذکر نمودند و به انتخاب رهبری آگاه که از شاگردان حضرت امام (ره) بودند گفت : این انتخاب بجا و به موقع بود که دشمنان ما را مایوس و دوستالن ما را به ادامه راه امام امیدوار کرد .

امام جمعه بندرلنگه در ادامه به نیمه شعبان که به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است اشاره نمود و از خدمات این عزیزان تشکر و قدر دانی کرد .

آیت الله رکنی امام جمعه بندرلنگه به انفجار مسجد امام علی (ع) در قطیف که به شهادت رسیدن ۲۲ نفر و زخمی شدن صد ها نفر منجر شد اشاره کرد و گفت : عربستان باید امنیت نمازگزاران را تامین نماید و این دولت نمی تواند از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند .

خطیب نماز جمعه بندرلنگه در پایان به اشغال الرمادی در عراق توسط گروهک داعش ، روز جوان و سالروز شهادت سید آزدگان حجه الاسلام و المسلمین ابو ترابی مطلابی را ایراد نمود .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top