skip to Main Content

امام جمعه بندرچارک در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بندر چارک گفت : مصاحبه ای که گفته شده فی الواقع همان بازجویی است و به هیچ وجه ما اجازه بازرسی غیرمتعارف و بازجویی به کسی نخواهیم داد.

به هیچ وجه ما اجازه بازرسی غیرمتعارف و بازجویی دانشمندان هسته ای را به کسی نخواهیم داد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از مروارید نیوز “حجه الاسلام والمسلمین شاکری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بندر چارک پس از دعوت به تقوای الهی ، به بررسی انواع رزق و روزی پرداختند و دو نوع روزی را توضیح دادند.
وی از فرمایشات امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام استفاده نموده و فرمودند : یک نوع روزی وجود دارد که باید بدنبال آن بدوید ، مثل کسانی که به آب و آتش می زنند و شبانه روز می دوند تا به روزیشان برسند. و یک نوع روزی دیگری هم هست که او بدنبال انسان می دود.

خطیب نماز جمعه بندرچارک ادامه دادند : خوش بحال کسانی که روزی بدنبالشان می دود و برای بیاناتشان مصادیق بسیار زیبایی را از قرآن کریم و حکایت ها ارائه نمودند.
حجه الاسلام والمسلمین شاکری امام جمعه بندرچارک در خطبه دوم نیز پس از دعوت به رعایت پرهیزگاری و تقوی به ذکر مناسبت های هفته پرداختند و از روز میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان گفتند و این روز را گرامی داشتند.

خطیب نماز جمعه شهر بندر چارک در ادامه به روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله العظم (عج) نیز اشاره نمودند و خواستار بزرگ داشتن این عید فرخنده و سعید شدند.
شاکری به رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نیز اشاره نمودند و با ذکر سخنان مهمی از آن عزیز از دست رفته ، بیانات ایشان را چراغ راه دانستند.

وی در ادامه با گرامی داشتن یاد شهدای ۱۵ خرداد به تشریح این واقعه نیز پرداختند.
امام جمعه شهر بندر چارک از گروه مذاکره کننده خواستند که بیانات مقام معظم رهبری را درباره بازجویی از دانشمندان هسته ای را نصی العین قرار دهند و فریب الفاظ نخورند.

وی خاطرنشان کردند که مصاحبه ای که گفته شده فی الواقع همان بازجویی است و هیچ انسان عاقلی چنین اجازه ای را به بیگانگان نخواهد داد.

حجه الاسلام شاکری امام جمعه بندرچارک درادامه افزودند : برخی از اعضای گروه مذاکره کننده گفته اند بحث مصاحبه در سابق هم وجود داشته است ، اگر چنین چیزی بوده آن هایی که چنین اجازه ای داده اند هم محکومند و به هیچ وجه ما اجازه بازرسی غیرمتعارف و بازجویی به کسی نخواهیم داد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top