skip to Main Content

اختصاص سهمیه حج عمره برای دانش‌آموزان جناح

مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح با اشاره به اینکه برای نخستین بار امسال به دانش‌آموزان منطقه جناح سهمیه حج عمره اختصاص داده شد، گفت: انتخاب این دانش‌آموزان بر‌اساس آزمون بوده است.

خبرگزاری فارس: اختصاص سهمیه حج عمره برای دانش‌آموزان جناح

به گزارش بادگیر، ناصر چمن‌ پیرا در این خصوص اظهار داشت: قرار گرفتن این دانش‌آموزان در شرایط معنوی خانه وحی نقش بسیار مهمی در سلامت روحی و روانی‌شان خواهد داشت و این اداره از اعزام دانش‌آموزان به سرزمین وحی حمایت خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح در خصوص نحوه انتخاب دانش‌آموزان گفت: انتخاب دانش‌آموزان بر‌اساس آزمون بوده و این آزمون با حضور معاونان پشتیبانی، پرورشی، کارشناسان حراست و بازرسی در محل نمازخانه اداره جناح انجام شده است.

چمن‌پیرا افزود: پس از اعلام نتیجه این آزمون، افراد واجد الشرایط با سپری کردن تشریفات قانونی لازم از طرف این مدیریت عازم حج خواهند شد.

وی تصریح کرد: این برای نخستین بار است که سهمیه‌ای برای مدیریت آموزش و پرورش منطقه جناح در نظر گرفته شده است و امیدواریم در آینده سهمیه بیشتری به این مدیریت تعلق بگیرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح اعزام دانش‌آموزان به حج را بهترین فعالیت فرهنگی در سطح مدارس دانست و گفت: دانش‌آموزان باید با فلسه حج و توحید عبادی هر چه بیشتر آشنا شوند و مطمئناً این نوع فعالیت‌ها می‌تواند روند خوبی را پیش روی دانش‌آموزان قرار دهد.

چمن‌پیرا در پایان از همه کسانی که تلاش کردند تا این ظرفیت در اختیار آموزش و پرورش منطقه جناح قرار بگیرد قدردانی کرد.

بخش جناح از توابع شهرستان بستک جزو شهرهایی است که مردم آن به فعالیت‌های خیرخواهانه شهرت دارند و بسیاری از فعالیت‌های توسعه‌ای بخش توسط مردم صورت پذیرفته است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top