- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

نمایشگاه عمران و ساختمان کیش فرصت برای عرضه محصولات تولید کنندگان داخلی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بزرگ ترین دستاورد نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش را تبادل اطلاعات و تجارب دانست و گفت : این رویداد فرصت مناسبی برای عرضه و صادرات محصولات تولید کنندگان داخلی است.

81626357-6484520 [1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان در بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش به ارتقاء کیفی سطح برگزاری یازدهمین دوره این رویداد ازنظر متراژ و سطح اشتغال درمقایسه با نمایشگاه سال گذشته اشاره کرد و گفت: افزایش ۲۰ درصدی فضای اشغال نشان دهنده رشد تعداد شرکت کنندگان است.

وی افزود: دربخش بین الملل هم باید تلاش شرکت کنندگان خارجی بیشتری در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: افزایش روز افزون ساخت وساز درجزیره کیش از عواملی است که ضرورت برگزاری نمایشگاه عمران و ساختمان کشوررا به میزبانی این جزیره افزایش می دهد که امیدوارم به زودی به این هدف دست یابیم.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین دستاورد این نمایشگاه تبادل اطلاعات و تجارب است در خصوص تأثیر این نمایشگاه در منطقه گفت : جزیره کیش به عنوان یکی از مناطق آزاد، دروازه کشور برای صادرات است و تولید کنندگان داخلی می توانند با بهره مندی از حمایت های قانونی مناطق آزاد دستاوردها و تولیداتشان درجزیره کیش ارائه وصادر کنند.

همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه مناطق آزاد الگوی شهرهای کشور هستند در خصوص کیفیت ساخت و ساز در جزیره کیش گفت: مرتفع سازی درجزیره کیش از کیفیت بالاتری برخوردار است اما در زمینه ساختمان های کم ارتفاع باید اقدامات بیشتری برای افزایش کیفیت انجام شود تا نحوه ساخت وساز درکیش الگوی سایر مناطق کشور باشد.

وی افزود: دربخش ساخت و ساز در جزیره کیش باید دقت شود علاوه برتوجه به کیفیت وبهینه سازی سازه ها٫ از سرعت ساخت و ساز هم کاسته نشود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش که از ۵ خرداد ماه با حضور ۱۲۹ شرکت داخلی و خارجی فعالیت خود را در جزیره کیش آغاز کرده است فردا جمعه به کار خود پایان می دهد .