- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

کیش یکی از مستعد ترین مناطق برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی و بین المللی است

مشاورعالی مدیرعامل منطقه آزاد کیش وجود فرصت های قانونی ، موقعیت مناسب جغرافیایی ، امکانات و تسهیلات در این منطقه را ظرفیت های خوبی برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی بویژه در حوزه بین الملل دانست.

81625013-6482222 [1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا ، رسول کشت پور چهارشنبه در مراسم آغاز بکار یازدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و عمران کیش اظهار داشت: منطقه آزاد کیش به عنوان کارگزار دولت تدبیر و امید می تواند با بهره مندی از راهکارهای علمی و توان تخصصی در این نمایشگاه سطوح کیفی فعالیت های عمرانی خود در راستای رونق جزایر کیش، هندورابی و فارور بزرگ و کوچک افزایش دهد.

وی یاد آور شد: منطقه آزاد کیش به دلیل فرصت های قانونی ، موقعیت مناسب جغرافیایی ، امکانات و تسهیلات یکی از مناسب ترین و قابل ترین مناطق برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی بویژه در حوزه های بین المللی است.

کشت پور وجود قوانین و مقرارت تسهیل کننده امور بانکی ، تردد اتباع خارجی و بهره مندی از فضای خوب نمایشگاهی را از دیگر دلایل مناسب بودن این منطقه برای برگزاری نمایشگاه ها عنوان کرد.

وی اظهار داشت: به دلیل توجه سرمایه گذاران و داشتن منابع سرمایه ای وسیع و تفکر توسعه محور کارگاهی بزرگ در حوزه ساخت و ساز فیزیکی است و جذابیت زیادی برای فعالان عرصه ساختمان و عمران دارد از این روز یازدهمین نمایشگاه عمران و ساختمان کیش می تواند با در آمیختن ویژگی های منحصر بفرد و مزیت های ذکر شده به ارتقا سطح کمی و کیفی این صنعت در مسیر توسعه کمک کند.

مشاور عالی منطقه آزاد کیش اضافه کرد : خوب است متخصصان و کارشناسان با بهره مندی از تجارب کشورهای پیشرفته جهان و با نگاه به امکانات و تفاوت های فرهنگی و اقلیمی گام های بلندی در راستای توسعه فناوری های روز ساختمان و مطابقت آن با استاندارهای جهانی بردارند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش که سه شنبه شب افتتاح شده تا هشتم خرداد ماه پذیرای علاقمندان به این حوزه است.