skip to Main Content

آغاز جشنواره‌ای به شیرینی آب‌نبات چوبی در کیش

جشنواره جزیره آب‌نبات چوبی با برگزاری برنامه‌های متنوع کودکانه در کیش آغاز شد.
خبرگزاری فارس: آغاز جشنواره‌ای به شیرینی آب‌نبات چوبی در کیش

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جشنواره جزیره آب‌نبات چوبی با برگزاری جشن‌ها، نمایش‌ها، کنسرت‌ها و مسابقات کودکانه از یکم خرداد در کیش آغاز شد.

جنگ بستنی، جزیره گنج، فستیوال شهر شکلات، اجرای کنسرت حشرات، نمایش خروس زری و پیرهن پری، مسابقات آب‌پاشی و کیک‌خوری، بادی مارینا، بازدید از پارک دلفین‌ها، آموزش عروسک گردانی، نمایش عروسک‌های غول‌پیکر، نمایش میشه گرگ نباشم و برنامه استقبال فرودگاهی از کودکان با عروسک تکم از جمله برنامه‌های شاد و مفرح جشنواره جزیره آب‌نبات چوبی در جزیره کیش است که تا سی‌ام خرداد ادامه دارد.

این برنامه‌ها ساخته و پرداخته بزرگان عرصه برنامه‌سازی کودک در کشور است تا با ایجاد فضای شادی علاوه بر افزایش روحیه نشاط در خانواده‌ها، همکاری و تعامل اعضای خانواده نیز بیشتر شود.

برنامه‌های جشنواره جزیره آب نبات چوبی در ساعات متفاوت و در بخش‌های مختلف کیش شامل بازارها، مراکز تفریحی و گردشگری، سواحل و خیابان‌ها برگزار می‌شود تا علاوه بر دسترسی آسان و ایجاد تنوع، خانواده‌ها براساس سلایق و علاقمندی فرزندانش از این برنامه‌ها لذت ببرند.

جشنواره جزیره آب‌نبات چوبی برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود تا مفاهیم صحیح و مهارت‌های زندگی در خلال بازی و تفریح به کودکان کشورمان آموزش داده شود.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top