skip to Main Content

یک هفته مشاوره رایگان به مناسبت هفته جوان در کیش

کارشناس سلامت خانواده مرکز توسعه سلامت از برپایی ایستگاه مشاوره رایگان در زمینه معیارهای مناسب ازدواج، مهارت‌های زندگی، تربیتی، خانواده و اجتماعی در هفته جوان خبر داد.
خبرگزاری فارس: یک هفته مشاوره رایگان به مناسبت هفته جوان در کیش

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، مریم هادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: در شیوه‌های زندگی نوین با پیچیده‌تر شدن شرایط زندگی، افراد با استرس‌ها و فشارهای حاصل از این زندگی مواجه می‌شوند و در چنین شرایطی افراد می‌توانند با کمک اساتید مجرب و مشاوران خانواده راهکارهای مناسب را برای سازگاری با این شرایط فراهم آوردند.

وی خاطرنشان کرد: از این رو مرکز توسعه سلامت کیش به منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و کمک در کاهش آسیب‌های اجتماعی، نسبت به برگزاری ایستگاه مشاوره رایگان در زمینه‌های استرس شغلی، تحصیلی، خانواده، ازدواج، مهارت‌های زندگی و کنترل خشم و غیره در هفته جوان اقدام کرده است.

به گفته این کارشناس، در این طرح سه نفر از کارشناسان حوزه روانشناسی این مرکز به مراجعان جوان ۱۸ تا ۳۰ ساله خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه می‌دهند.

این کارشناس سلامت خانواده اضافه کرد: مراجعان می‌توانند در طول هفته از تاریخ شش خرداد تا ۱۲ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۲ به مرکز بهداشتی درمانی بوعلی مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۷۶۹۳۱۱۳۴۲۷ جهت تعیین وقت تماس بگیرند.

هادیان تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، مسابقات ورزشی، چاپ مقاله و پیام رادیویی، برگزاری کلاس آموزشی در مسجد خاتم‌الانبیاء از دیگر برنامه‌های هفته جوان در مرکز توسعه سلامت کیش خواهد بود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top